Sekcja Organizacyjno - Kadrowa
Kierownik Sekcji
mł. bryg. mgr inż. Adam Tobór
tel. 478 518 630
Starszy inspektor sztabowy
asp. Andrzej Wojtkowski
tel. 478 518 631
Sekretariat
Starszy specjalista
mgr inż. Grażyna Magiera
tel. 478 518 625
Do zadań Sekcji Organizacyjno-Kadrowej należy w szczególności:
W zakresie zadań kadrowych:
- realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;
- przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie;
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;
- realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;
- analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
- prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;
- prowadzenie obsługi socjalnej pracowników cywilnych komendy z zakresu korzystania ze świadczeń funduszu socjalnego (ZFŚS).
- ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;
- weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;
- kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie.
W zakresie zadań organizacyjnych:
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;
- udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
- udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;
- prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
- przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
- organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;
- koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.
W zakresie zadań archiwizacyjnych:
- organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;
- prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.: przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów;
- współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;
- udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.12.2020 16:20 Wojciech Poloczek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wojciech Poloczek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 5.0 | 04.04.2022 09:58 Wojciech Poloczek |
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 4.0 | 19.05.2021 09:15 Wojciech Poloczek |
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 3.0 | 09.12.2020 18:43 Wojciech Poloczek |
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 2.0 | 09.12.2020 12:39 Wojciech Poloczek |
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 1.0 | 07.12.2020 16:20 Wojciech Poloczek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP