W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi, wnioski

23.03.2022

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie lub Zastępca Komendanta przyjmują interesantów w sprawie skarg i wniosków, każdy poniedziałek miesiąca (w przypadku święta – kolejny dzień roboczy) w godzinach od 9.00 do 11.00 oraz od 15.30 do 16.30. Podczas przebywania w Komendzie Komendant Powiatowy i jego Zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdym czasie, niezależnie od wyznaczonych dni przyjęć interesantów jeżeli nie koliduje to z realizacją zaplanowanych zadań służbowych.

Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie, ul. Sienkiewicza 10, 11-600 Węgorzewo;
  • osobiście w sekretariacie KP PSP w Węgorzewie w godz. 7.30-15.30
  • za pośrednictwem ePUAP – adres strony internetowej https://epuap.gov.pl/ (w wyszukiwarce należy wpisywać: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie)
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kpwegorzewo@kwpsp.olsztyn.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
  • faxem na nr (87) 427 75 11
  • ustnie do protokołu – osoby upoważnione, tj. pracownicy komórek organizacyjnych komendy mogą również przyjmować interesantów w sprawie skarg i wniosków w ww. godzinach urzędowania komendy o ile Komendant lub Zastępca Komendanta, z uwagi na realizację zadań służbowych, nie mogą przyjąć interesanta. Strażak pełniący służbę w Stanowisku Kierowania Komendanta Powiatowego w Węgorzewie może przyjąć interesanta w sprawie skarg i wniosków po godzinach urzędowania komendy tj. w godzinach od 15:30 do 16:30.

 

Ważne!

  • Skargi/ wnioski powinny zawierać – imię i nazwisko wnoszącego, dokładny adres do korespondencji;
  • Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie;
  • Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

KOMENDA GŁÓWNA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

https://www.gov.pl/web/kgpsp/skargi-i-wnioski

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony Z-ca Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 16.00 - 18.00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Głównego tel. (22) 523 39 00.

W KOMENDZIE GŁÓWNEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ PRZYJMOWANIEM ORAZ ROZPATRYWANIEM SKARG I WNIOSKÓW ZAJMUJE SIĘ BIURO NADZORU OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8.15-16.15. TELEFON KONTAKTOWY (22) 523 31 26, (22) 523 34 41

Skargi/wnioski można składać:

 listownie na adres: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, Podchorążych 38, 00-463 Warszawa
– osobiście w Kancelarii Ogólnej KG PSP przy ul. Podchorążych 38 w godz. 8.15-16.00
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej https://epuap.gov.pl/ (w wyszukiwarce należy wpisywać: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej)
 za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kancelaria@kgpsp.gov.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr (22) 844 67 03
– ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Biurem Nadzoru pod nr. tel. (22) 523 31 26, (22) 523 34 41.

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE

https://www.gov.pl/web/kwpsp-olsztyn/skargi-i-wnioski

Kierownictwo i kierownicy poszczególnych komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie przyjmują skargi, wnioski i petycje od obywateli w godzinach urzędowania komendy:

pn. - pt. od godz. 7.30 do 15.30

Dni i godziny przyjęć interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji przez Warmińsko-Mazurskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, Zastępców Komendanta lub inne, upoważnione imiennie osoby:

każdy poniedziałek miesiąca /w przypadku święta kolejny dzień roboczy/,

w godzinach: 9.00-11.00 oraz 15.30-16.30

W godz. 15.30-16.30 interesantów przyjmują funkcjonariusze Stanowisko Kierowania Komendanta Wojewódzkiego PSP w Olsztynie.

Podczas przebywania w Komendzie, Komendant Wojewódzki i każdy z Zastępców, przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji w każdym czasie, niezależnie od wyznaczonych dni przyjęć interesantów, jeżeli nie koliduje to z realizacją zaplanowanych działań służbowych.

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.03.2022 11:04 mł. bryg. Ireneusz Lalak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Ireneusz Lalak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi, wnioski 1.0 23.03.2022 11:04 mł. bryg. Ireneusz Lalak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}