W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW!

W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony Z-ca Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 16.00 - 18.00 ), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Głównego tel. (22) 523 39 00.

W KOMENDZIE GŁÓWNEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ PRZYJMOWANIEM ORAZ ROZPATRYWANIEM SKARG I WNIOSKÓW ZAJMUJE SIĘ BIURO KONTROLI, SKARG I WNIOSKÓW OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8.15-16.15. TELEFON KONTAKTOWY (22) 523 34 60, (22) 523 34 41

Skargi/wnioski można składać:

 listownie na adres: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, Podchorążych 38, 00-463 Warszawa
– osobiście w Kancelarii Ogólnej KG PSP przy ul. Podchorążych 38 w godz. 8.15-16.00
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/
 za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kancelaria@kgpsp.gov.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr (22) 844 67 03
– ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Biurem Kontroli, Skarg i Wniosków pod nr. tel. (22) 523 34 60,  (22) 523 34 41.

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.09.2020 12:27 Leszek Piekarski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Gabinet Komendanta Głównego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 3.0 21.09.2020 13:39 Leszek Piekarski
Skargi i wnioski 2.0 03.09.2020 14:35 Leszek Piekarski
Skargi i wnioski 1.0 03.09.2020 12:27 Leszek Piekarski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP