W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Podania

Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) można:

1. Przesłać listownie, na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa;
 
2. Przesłać w formie pisma elektronicznego, za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-PUAP (w wyszukiwarce należy wpisywać: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej).
 
3. Doręczyć osobiście do Kancelarii Ogólnej Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:00.
W Biurze Przepustek proszę nawiązać kontakt telefoniczny z naszą Kancelarią Ogólną pod numerem 22 523 33 25 - właściwą wyłącznie w sprawach przyjęcia korespondencji.
 
4. Złożyć ustnie do protokołu we właściwym merytorycznie biurze Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15.
Osoby zainteresowane złożeniem podania ustnie do protokołu proszone są o przesłanie pisemnego zgłoszenia, w którym określony będzie temat (sprecyzowane żądanie). Zgłoszenia mogą być składane w formach wskazanych w pkt 1-3. O wyznaczeniu terminu spotkania zgłaszający zostanie powiadomiony pisemnie.
 
Ważne! podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania.
 
Jakie informacje powinno zawierać podanie:
Zgodnie z treścią art. 63 §3 podanie wniesione na piśmie albo ustnie do protokołu powinno być podpisane przez wnoszącego, a protokół ponadto przez pracownika, który go sporządził. Gdy podanie wnosi osoba, która nie może lub nie umie złożyć podpisu, podanie lub protokół podpisuje za nią inna osoba przez nią upoważniona, czyniąc o tym wzmiankę obok podpisu. Ponadto zgodnie z treścią art. 63 § 3a podanie wniesione na adres do doręczeń elektronicznych lub za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym organu administracji publicznej zawiera dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.06.2023 11:26 Tomasz Banaczkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Komendanta Głównego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Podania 2.0 05.07.2023 11:51 Kamil Wleciał
Podania 1.0 30.06.2023 11:26 Tomasz Banaczkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}