W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zawierciu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kppsp-zawiercie.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W części filmów nie ma napisów dla osób słabosłyszących i niesłyszących. Dołożymy wszelkich starań, aby nowe filmy dodawane na naszej stronie miały już takie napisy.

Treści nieobjęte przepisami

  • Część materiałów publikowanych na stronie, a nie wytworzonych przez nas może być niezgodne cyfrowo. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Wydział Operacyjno-Szkoleniowy - mejlowo komenda@zawiercie.kppsp.gov.pl lub telefonicznie 32 672 16 15.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zawierciu
Leśna 12
42-400 Zawiercie
Parking
  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsce przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 5 metrów.
  • Parking jest bezpłatny.
Pies asystujący
  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 6%.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
Przestrzeń za wejściem
  • Punkt obsługi znajduje się na parterze.
  • Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
Ciągi poziome
  • Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.
  • Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
Łazienka
  • Nie mamy dostępnej toalety.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://pzgomaz.com/notLogged?customer=KW_PSP_Katowice
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://www.gov.pl/web/kppsp-zawiercie/tekst-latwy-do-czytania-etr
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://www.gov.pl/web/kppsp-zawiercie/deklaracja-dostepnosci
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 09:00 mł. asp. Mateusz Michalik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. asp. Mateusz Michalik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 21.0 19.09.2025 12:10 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 20.0 19.09.2025 12:04 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 19.0 31.03.2025 10:54 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 18.0 31.03.2025 10:52 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 17.0 31.03.2025 10:49 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 16.0 31.03.2025 10:47 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 15.0 31.03.2025 10:45 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 14.0 28.03.2025 10:11 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 13.0 28.03.2025 10:09 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 12.0 21.03.2025 12:32 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 11.0 27.03.2024 14:18 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 10.0 23.10.2023 14:12 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 9.0 24.04.2023 12:17 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 8.0 01.10.2021 14:42 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 7.0 31.03.2021 14:05 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 6.0 01.03.2021 13:11 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 5.0 13.01.2021 11:42 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 4.0 29.12.2020 14:06 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 3.0 11.12.2020 14:19 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 2.0 10.12.2020 07:43 mł. asp. Mateusz Michalik
Deklaracja dostępności 1.0 08.12.2020 09:00 mł. asp. Mateusz Michalik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}