W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żywcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.gov.pl/web/kppsp-zywiec.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W części filmów nie ma napisów dla osób słabosłyszących i niesłyszących. Dołożymy wszelkich starań, aby nowe filmy dodawane na naszej stronie miały już takie napisy.
  • Część plików i zdjęć nie jest dostępna cyfrowo.

Treści nieobjęte przepisami

  • Część materiałów publikowanych na stronie, a nie wytworzonych przez nas może być niezgodne cyfrowo. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Mariusz Konior - mejlowo straz@zywiec.kppsp.gov.pl lub telefonicznie 478518934.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Żywcu,
  • Adres: ul. Objazdowa 2, 34-300 Żywiec,
  • mejl: straz@zywiec.kppsp.gov.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

 

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żywcu
ul. Objazdowa 2
34-300 Żywiec

 

Budynek Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żywcu znajduje się na terenie ogrodzonym i zamkniętym. Wejście i wjazd na teren obiektu odbywa się poprzez bramę główną. Gdy jest zamknięta, należy użyć dzwonka, który się znajduje przy bramie po lewej stronie.
 
Parking
  • Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 5 metrów.
  • Miejsca parkingowe są po obu stronach budynku straży pożarnej oraz wzdłuż chodnika, który prowadzi do wejścia głównego komendy.
Wejście do budynku
  • Wejście do budynku znajduje się z tyłu, na końcu chodnika.
  • Do wejścia prowadzą 3 schody. Nie ma podjazdu dla osób poruszających się na wózkach.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
Przestrzeń za wejściem
  • Za wejściem znajdują się schody po lewej stronie prowadzące do pomieszczeń biurowych.
  • Punkt obsługi znajduje się na piętrze.
Ciągi poziome
  • Pomieszczenia znajdują się na 1 kondygnacji.
  • Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów.
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
  • W budynku nie ma windy.
Łazienka
  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Łazienka znajduje się na piętrze, nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
  • Nie ma pochwytów przy ustępie.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 22:46 asp. Mariusz Konior
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mariusz Konior
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 15.0 28.08.2025 09:43 kpt. Mariusz Konior
Deklaracja dostępności 14.0 17.06.2025 08:46 kpt. Mariusz Konior
Deklaracja dostępności 13.0 27.03.2025 20:27 mł. kpt. Mariusz Konior
Deklaracja dostępności 12.0 25.03.2025 23:26 mł. kpt. Mariusz Konior
Deklaracja dostępności 11.0 25.03.2025 23:22 mł. kpt. Mariusz Konior
Deklaracja dostępności 10.0 25.03.2025 22:08 mł. kpt. Mariusz Konior
Deklaracja dostępności 9.0 25.03.2025 22:07 mł. kpt. Mariusz Konior
Deklaracja dostępności 8.0 26.03.2024 11:57 mł. kpt. Mariusz Konior
Deklaracja dostępności 7.0 28.03.2023 09:36 mł. kpt. Mariusz Konior
Deklaracja dostępności 6.0 28.09.2021 12:30 asp. sztab. Tomasz Kołodziej
Deklaracja dostępności 5.0 23.09.2021 15:41 asp. sztab. Tomasz Kołodziej
Deklaracja dostępności 4.0 02.04.2021 09:37 asp. Mariusz Konior
Deklaracja dostępności 3.0 31.03.2021 14:40 asp. Mariusz Konior
Deklaracja dostępności 2.0 18.03.2021 08:35 asp. sztab. Tomasz Kołodziej
Deklaracja dostępności 1.0 07.12.2020 22:46 asp. Mariusz Konior

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}