W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Śląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach lub upoważniony Zastępca Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 16.00 - 18.00 ), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Wojewódzkiego PSP, tel.: +48 47 851 51 10
W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach skargi i wnioski przyjmowane są oraz rozpatrywane od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30 telefon: 47 851 57 13 lub 47 851 51 10.

Skargi i wnioski można składać:

•    Listownie - na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Wita Stwosza 36, 40-062 KATOWICE;
•    Osobiście - w Kancelarii Ogólnej przy ul. Wita Stwosza 36
od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30;
•    Za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej KW PSP w Katowicach ePUAP: SkrytkaESP;  
ePUAP: /KWPSPKatowice/SkrytkaESP 
•    Za pośrednictwem poczty elektronicznej: na adres: straz@katowice.kwpsp.gov.pl   z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”;
•    Faksem na numer: +48 47 851 51 15;
•    Ustnie do protokołu: po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się pod numerem tel.: 47 851 57 13 lub 47 851 51 10

WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

 

Skarga/wniosek powinien zawierać:

  1. Imię i nazwisko wnoszącego.
  2. Dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
 

Materiały

Klauzula skargi i wnioski
Klauzula​_skargi​_i​_wnioski.pdf 0.12MB
Informacja na temat rozpatrzonych skarg i anonimów w 2021 roku
Informacja​_na​_temat​_rozpatrzonych​_skarg​_i​_anonimów​_w​_2021​_roku.pdf 0.56MB
Informacja nt. rozpatrzonych skarg i anonimów w 2022 r.
Informacja​_nt​_rozpatrzonych​_skarg​_i​_anonimów​_w​_2022​_rdocx.pdf 0.15MB
Informacja nt. rozpatrzonych skarg i anonimów w 2023 r.
Informacja​_nt​_rozpatrzonych​_skarg​_i​_anonimów​_w​_2023​_r.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 10:10 Aneta Gołębiowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Kontroli
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 13.0 06.02.2024 11:46 Magdalena Olszar
Skargi i wnioski 12.0 04.07.2023 10:30 Magdalena Olszar
Skargi i wnioski 11.0 30.06.2023 14:58 Aneta Gołębiowska
Skargi i wnioski 10.0 17.01.2023 12:35 Magdalena Olszar
Skargi i wnioski 9.0 07.09.2022 10:00 Aneta Gołębiowska
Skargi i wnioski 8.0 10.02.2022 09:27 Aneta Gołębiowska
Skargi i wnioski 7.0 10.02.2022 09:14 Aneta Gołębiowska
Skargi i wnioski 6.0 10.02.2022 08:57 Aneta Gołębiowska
Skargi i wnioski 5.0 09.02.2022 15:06 Aneta Gołębiowska
Skargi i wnioski 4.0 09.02.2022 15:04 Aneta Gołębiowska
Skargi i wnioski 3.0 27.01.2022 12:12 Magdalena Olszar
Skargi i wnioski 2.0 22.01.2021 11:38 Aneta Gołębiowska
Skargi i wnioski 1.0 08.12.2020 10:10 Aneta Gołębiowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}