W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

W celu złożenia dokumentu elektronicznego za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej do Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu na platformie ePUAP konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika (profil zaufany) na platformie ePUAP. Skuteczne doręczenie dokumentów potwierdzane jest automatycznym wydaniem urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP).

Link do usługi "Pismo ogólne do podmiotu publicznego".

1) Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP,
2) Złożone dokumenty oraz nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone,
3) Formaty danych w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism: *.doc, *.docx, *.gif, *.jpg (*.jpeg), *.ods, *.odt, *.pdf, *.png, *.rtf, *.svg, *.tif, *.txt, *.xls, *.xlsx, *.xml.