W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Uruchomienie nowego systemu paszportowego - ważne informacje

19.10.2022

W związku z wejściem w życie nowej ustawy o dokumentach paszportowych i uruchomieniem Rejestru Dokumentów Paszportowych, od 8 do 14 listopada 2022 r. organy paszportowe nie będą przyjmować wniosków o wydanie paszportu. W tym okresie, nie będzie także możliwości odbioru gotowych dokumentów.

RDP

Prosimy o uwzględnienie powyższego w swoich planach wyjazdowych i zaplanowanie wizyty w urzędzie, najpóźniej 7 listopada 2022 r. lub też po 14 listopada 2022 r. W tym okresie, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, organy paszportowe będą mogły wydawać wyłącznie paszporty tymczasowe.

Zachęcamy do zapoznania się z załączonym materiałem informacyjnym.

Materiały

RDP - ulotka
RDP​_-​_ulotka.pdf 0.40MB
{"register":{"columns":[]}}