Tytuł/stanowisko: główny specjalista ds. kontroli finansowej
Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa ogłasza nabór na stanowisko: głównego specjalisty ds. kontroli finansowej.
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – GIP.GBF.GS.KONTR.03.2024”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Prawy w Warszawie. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- Przeprowadzanie kontroli jednostek podległych Głównemu Inspektorowi Pracy (tj. 16 Okręgowych Inspektoratów Pracy oraz Ośrodka Szkolenia PIP - państwowych jednostek budżetowych/ dysponentów trzeciego stopnia) w zakresie wynikającym z art. 175 ustawy o finansach publicznych.
- Do zadań wykonywanych na tym stanowisku pracy należało będzie w szczególności:
- opracowanie projektu programu kontroli i wykazu dokumentów wymaganych od jednostki kontrolowanej,
- ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie tych ustaleń,
- sporządzanie projektu protokołu z kontroli,
- analiza zastrzeżeń zgłoszonych przez jednostkę kontrolowaną i przygotowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń,
- przygotowanie wniosków i zaleceń dla jednostki kontrolowanej.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckieWymagania
Wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów,
- co najmniej 6-letnie doświadczenie pracy w komórkach finansowych w jednostkach sektora finansów publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie pracy w państwowych jednostkach budżetowych,
- bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzeń wykonawczych do ustawy o finansach publicznych,
- mile widziana znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- biegła znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, planowania i realizacji budżetu,
- bardzo dobra umiejętność analizowania dokumentów, w tym aktów prawnych oraz samodzielnego formułowania wniosków,
- umiejętność analizy danych finansowych,
- profesjonalizm, umiejętność pracy w zespole oraz organizacja własnego czasu pracy, komunikatywność,
- biegła znajomość obsługi pakietu MS Office.
- doświadczenie w pracy w instytucji kontrolnej lub na stanowisku kontrolnym lub odbycie studiów podyplomowych z zakresu kontroli i audytu,
- znajomość zagadnień związanych z realizacją kontroli wewnętrznych,
- gotowość do wyjazdów służbowych.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys wraz z danymi umożliwiającymi kontakt z osobą składającą ofertę (numer telefonu, adres e-mail);
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru,
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
INNE INFORMACJE
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Edyta Syrek
- Telefon: 223918218
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy, ul. Barska 28/30 02-315 Warszawa, z dopiskiem: „Oferta pracy – GIP.GBF.GS.KONTR.03.2024” lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowychinformacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych.pdf 0.10MB oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.03.2024 11:29 Edyta Dzwonek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Edyta Dzwonek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
GIP GBF GŁOWNY SPECJALISTA DS KONTROLI FINANSOWEJ | 2.0 | 28.03.2024 11:38 Edyta Dzwonek |
GIP GBF GŁOWNY SPECJALISTA DS KONTROLI FINANSOWEJ | 1.0 | 28.03.2024 11:29 Edyta Dzwonek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP