W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Polityka prywatności

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osób fizycznych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Inspektor Pracy, z siedzibą ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa.
  2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowej Inspekcji Pracy Głównym Inspektoracie Pracy jest Pan Robert Ruciński, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gip.pip.gov.pl

Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Główny Inspektorat Pracy. Do kompetencji Inspektora Ochrony Danych nie należy przyjmowanie różnego rodzaju zgłoszeń, udzielanie konsultacji czy rozpatrywanie skarg, które powinny być kierowane do PIP poprzez e-formularz, mailowo lub innej przyjętej formie.

  1. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane:
  1. w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności w celu realizacji zadań ustawowych Państwowej Inspekcji Pracy wskazanych w art. 10  Ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy;
  2. na podstawie zawartych umów, zgodnie z art 6 ust. 1 lit. b) RODO;
  3. na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art 6 ust. 1 lit. a) RODO;
  1. Odbiorcą danych osobowych mogą zostać:
  1. inne jednostki organizacyjne PIP,
  2. podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa,
  3. podmioty wykonujące usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji.
  1. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej na podstawie prawnie wiążącego i egzekwowalnego instrumentu między ogranami lub podmiotami publicznymi.
  2. Okres przechowywania danych reguluje Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Państwowej Inspekcji Pracy stanowiący załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 76/18 Głównego Inspektora Pracy z dnia 15 października 2018 r.
  3. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  4. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celów do jakich zostały zebrane.
  6. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

 

Polityka Prywatności

 

Państwowa Inspekcja Pracy przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwisy w domenach: pip.gov.pl, bezpieczniwdrodze.pl, bhpnatak.pl, bhpwrolnictwie.pl, prawawpracy.pl, programyprewencyjne.pl, streswpracy.pl. Poniższy tekst określa zasady korzystania z naszych serwisów oraz ich politykę prywatności.

JAKIE DANE ZBIERAMY?

Dane zbierane automatycznie.

Podczas wizyty na naszych stronach internetowych, automatycznie zbierane są anonimowe dane dotyczące wizyty, np. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego itp.

Dane zbierane podczas kontaktu z nami.

Gdy kontaktujecie się Państwo z nami za pomocą formularza kontaktowego, telefonu, poczty e-mail itp. przekazujecie Państwo nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres e-mail itp.

Dane zbierane podczas rejestracji.

Abyście Państwo mogli skorzystać z niektórych funkcji naszych serwisów należy się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy o adres e-mail i hasło dostępowe, poprosimy  też o dodatkowe dane, np. imię i nazwisko, dane kontaktowe.

Obowiązek informacyjny wynikający z Art. 13 RODO umieszczony jest na naszej stronie.

 

W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTUJEMY DANE?

Dane zbierane podczas rejestracji służą wyłącznie do zalogowania się do naszych serwisów / weryfikacji użytkowników. Jeżeli został zasubskrybowany nasz newsletter wykorzystamy dane w celu wysłania naszego biuletynu.

Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowania użytkowników
w naszych serwisach internetowych. Zbierane są także dane demograficzne.
Dane zbierane w trakcie korespondencji będą wykorzystanie wyłącznie w celu odpowiedzi na zapytania.

 

W JAKI SPOSÓB BĘDZIEMY SIĘ KONTAKTOWAĆ?

 

Grono odbiorców naszego newslettera, będzie go otrzymywać drogą e-mailową.
Jeżeli kontaktowaliście się Państwo z nami, możecie od nas otrzymać odpowiedź drogą e-mailową lub w inny wskazany przez Państwa sposób.

 

W JAKI SPOSÓB MOŻECIE PAŃSTWO POINFORMOWAĆ NAS O ZMIANIE DANYCH?

Jeżeli chcecie Państwo zrezygnować z otrzymywania newslettera, należy użyć opcji rezygnacji, zawartej w stopce każdej otrzymanej wiadomości. W kwestii zmiany adresu, na który przesyłany jest newsletter można skontaktować się z redakcją serwisu przez formularz kontaktowy.

Jeżeli jesteście Państwo zarejestrowani w jednym z naszych serwisów, to po zalogowaniu się do systemu można wprowadzić zmiany danych podanych podczas rejestracji
i używanych do zalogowania się do systemu. W sprawie usunięcia prosimy o kontakt
z redakcją serwisu przez formularz kontaktowy.

 

WYKORZYSTANIE CIASTECZEK („COOKIES”).

Nasze serwisy internetowe mogą wykorzystywać ciasteczka. Identyfikują one przeglądarkę oraz usprawniają działanie naszych serwisów. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.

 

STATYSTYKI SERWISU.

Nasze serwisy gromadzą anonimowe dane dotyczące odwiedzanych stron. Dane te służą wyłącznie do analizy statystycznej ruchu w serwisach, np. określenia popularności poszczególnych części serwisów. Oprócz własnych statystyk możemy korzystać z usługi „Google Analytics” – zbierającej anonimowe informacje o odwiedzanych stronach naszych serwisów. Szczegółowe zasady dotyczące polityki prywatności „Google Analytics”, w tym informację jak można zablokować zbieranie danych, znajdują się na stronie: https://www.google.com/intl/pl_pl/analytics/.

 

W JAKI SPOSÓB ZABEZPIECZAMY DANE OSOBOWE?

Gdy przekazujecie Państwo nam swoje dane osobowe komunikacja między Państwa komputerem a naszymi serwerami jest zaszyfrowana za pomocą protokołu SSL (Secura Socket Layer). Dodatkowo nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.

 

PRAWA AUTORSKIE

Niniejsza witryna jest własnością Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy w Warszawie, przy ul. Barska 28/30. Dostęp oraz korzystanie z tej witryny podlega obowiązującym przepisom prawa i następującym warunkom. Żadna z informacji publikowanych w domenach pip.gov.pl, bezpieczniwdrodze.pl, bhpnatak.pl, bhpwrolnictwie.pl, prawawpracy.pl, programyprewencyjne.pl, streswpracy.pl (dotyczy to zarówno treści, jak i elementów graficznych i kompozycji) nie może być reprodukowana, powielana, ani rozpowszechniana na żadnym nośniku bez zgody właściciela praw autorskich. W przypadku portali internetowych dodatkowym warunkiem jest zamieszczenie aktywnego linku do strony głównej, z której pochodzą informacje. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji należy się skontaktować z redakcją serwisu przez formularz kontaktowy.

 

ZMIANY NASZEJ POLITYKI PRYWATNOŚCI.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności przez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

{"register":{"columns":[]}}