W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent ds. informatyki

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy, ul. Barska 28/30 02-315 Warszawa, ogłasza nabór na stanowisko: referent ds. informatyki.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 14-02-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „oferta pracy GIP.GOI.INF.02.24” 
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Głównego Inspektoratu Pracy. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Miejsce wykonywania pracy: Główny Inspektorat Pracy w Warszawie, Departament Informatyki, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa

Zakres obowiązków

  • obsługa baz danych, w tym tworzenie zapytań bazodanowych;
  • usuwanie problemów technicznych związanych z obsługą komputera, urządzeń wielofunkcyjnych, służbowego smartfona oraz innych urządzeń peryferyjnych IT;
  • wsparcie pracowników przy obsłudze programów wykorzystywanych w urzędzie;
  • wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych.
     

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy: 

  • wykształcenie średnie, preferowany kierunek techniczny, informatyczny,
  • staż pracy – brak wymagań.

Wymagania dodatkowe: 

  • zarządzanie sprzętem IT, wsparcie informatyczne dla użytkowników w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym;
  • znajomość podstaw programowania, tworzenia aplikacji dla urządzeń z systemami Android i Windows (Java, C++, C#, .NET, VS itp.);
  • znajomość funkcjonowania relacyjnych baz danych (MS SQL, PostreSQL itp.);
  • znajomość zarządzania stronami internetowymi (Joomla, WordPress, HTML itp.);
  • znajomość podstaw sieci komputerowych (TCP/IP, FTP, SMTP, POP3, SSL, RTSP);
  • systemów Windows, Windows Server (Active Directory), Linux;
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
  • znajomość języka angielskiego,  w zakresie niezbędnym do realizacji zadań;
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenia wiedzy i umiejętności zawodowych

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru;

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
 

Benefity

  • stabilne zatrudnienie;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród;
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki;
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
     

INNE INFORMACJE

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni. 
 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Edyta Dzwonek
  • Telefon: 223918218
  • Adres: Główny Inspektorat Pracy, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych
informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.10MB
oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.01.2024 14:28 Edyta Dzwonek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Dzwonek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
GIP GOI REFERENT DS. INFORMATYKI 1.0 31.01.2024 14:28 Edyta Dzwonek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}