W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY specjalista/starszy specjalista/główny specjalista (informatyk) w Okręgowym Inspektoracie Pracy – 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Plac Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz, informuje, że nabór na stanowisko: specjalista/starszy specjalista/główny specjalista (informatyk) w Okręgowym Inspektoracie Pracy (1 etat) został zakończony. W wyniku rekrutacji wyłoniono 1 kandydata do zatrudnienia.

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 15-03-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: OIP.BG.INF.02.24

O ważności oferty kandydata/ki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. 

Zakres obowiązków

    • obsługa baz danych, w tym tworzenie zapytań do baz danych,
    • wsparcie przy obsłudze programów komputerowych wykorzystywanych przez innych pracowników urzędu,
    • zarządzanie sprzętem IT, wsparcie informatyczne dla użytkowników w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym,
    • wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych w urzędzie.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: kujawsko-pomorskie
Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Plac Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 4 lata na podstawie umów o pracę.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: techniczny, informatyka, bazy danych,
  • znajomość podstaw sieci komputerowych (TCP/IP, FTP, SMTP, POP3, SSL, RTSP),
  • znajomość podstaw programowania i tworzenia aplikacji dla urządzeń z systemem Windows (Java, C++, C#, .NET, VS itp.),
  • znajomość funkcjonowania relacyjnych baz danych (MS SQL, PostreSQL itp.),
  • znajomość zagadnień dotyczących zarządzania stronami internetowymi (Joomla, WordPress, HTML itp.),
  • znajomość systemów Windows, Windows Server (Active Directory),
  • prawo jazdy kat. B,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • łatwość przyswajania wiedzy, dokładność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków,
  • odporność na stres.

Wymagane dokumenty

    • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
    • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
    • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

    • stabilne zatrudnienie,
    • parking służbowy,
    • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
    • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
    • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
    • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niszczone niezwłocznie po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Małgorzata Pokrętka
  • Telefon: +48 508 280 599
  • Adres: Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, Plac Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych
Bydgoszcz​_Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.02.2024 11:16 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAKOŃCZONE OIP BYDGOSZ informatyk 02.24 3.0 11.04.2024 16:03 Konrad Lewandowski
OIP BYDGOSZ informatyk 02.24 2.0 28.02.2024 13:24 Konrad Lewandowski
OIP BYDGOSZ informatyk 02.24 1.0 28.02.2024 11:16 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}