Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY radca w Sekcji Analiz – 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice informuje, że nabór na stanowisko: radca w Sekcji Analiz – 1 etat, został zakończony. W wyniku rekrutacji wyłoniono osobę do zatrudnienia (1 etat).
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy - OIP.KT.R.SA.07.25”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- przyjmowanie dokumentacji pokontrolnych inspektorów pracy oraz przeprowadzanie wstępnej weryfikacji formalnej dokumentów pod względem: kompletności, zgodności danych statystycznych zawartych w drukach statystycznych z dokumentacją źródłową, zgodności miejsc przeprowadzenia kontroli z poleceniem wyjazdu służbowego (delegacja),
- wprowadzanie do systemów informatycznych danych z dokumentacji pokontrolnej, informacji o realizacji środków prawnych,
- współpraca z inspektorami pracy w zakresie braków lub nieścisłości w przekazywanej dokumentacji pokontrolnej,
- prowadzenie wymaganych rejestrów wewnętrznych w zakresie dokumentacji pokontrolnej,
- gromadzenie, przechowywanie oraz udostępnianie (oryginałów oraz skanów) bieżącej dokumentacji z działalności kontrolnej inspektorów pracy,
- dołączanie do dokumentacji z działalności kontrolnej inspektorów pracy korespondencji prowadzonej w sprawie kontroli m.in. powiadomienia o realizacji nakazów i wystąpień,
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z działalności kontrolnej inspektorów pracy zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i przekazywanie jej do Archiwum.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: śląskie
Wymagania
Wymagania, w tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:
- wykształcenie średnie i staż pracy co najmniej 2 lata na podstawie umów o pracę.
- znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Word, Excel).
Wymagania dodatkowe:
- znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- umiejętność pracy z dokumentami i ich archiwizacji,
- komunikatywność, odpowiedzialność i rzetelność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenie wiedzy
i umiejętności zawodowych.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- pakiet benefitów pracowniczych (pakiet medyczny, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie grupowe).
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Barbara Koba, Wioleta Słupina
- Telefon: (32) 604 15 17, (32) 604 15 16
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB Katowice Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Katowice_Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.07.2025 15:02 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| ZAKOŃCZONE OIP KATOWICE rad.S.A. 07.25 | 2.0 | 21.10.2025 09:35 Konrad Lewandowski |
| OIP KATOWICE rad.S.A. 07.25 | 1.0 | 18.07.2025 15:02 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP