W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY starszy referent ds. obsługi sekretariatu - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice, informuje, że na nabór na stanowisko: starszy referent ds. obsługi sekretariatu - 1 etat, został zakończony. W wyniku rekrutacji nie wyłoniono osoby do zatrudnienia.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 29-04-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nie wyłoniono najlepszych kandydatek/kandydatów

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy skłądać z dopiskiem: "Oferta pracy - OIP.KT.SR.04.25”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • obsługa administracyjno-biurowa sekretariatu Okręgowego Inspektora Pracy,
  • prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością Okręgowego Inspektora Pracy,
  • opracowywanie informacji i zestawień zbiorczych dla potrzeb Okręgowego Inspektora Pracy przy wykorzystaniu baz danych zawartych w sieci komputerowej,
  • dbałość o wizerunek Urzędu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: śląskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie średnie –  roczny staż pracy na podstawie umów o pracę

lub

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie) – staż pracy nie jest wymagany.
  • znajomość zasad organizacji biura oraz procedur administracyjnych,
  • biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
  • doświadczenie w redagowaniu pism i dokumentów,
  • szybkie i sprawne pisanie na klawiaturze (umiejętność pisania bezwzrokowego będzie dodatkowym atutem).

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy pod presją czasu,
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • wysoka kultura osobista,
  • sumienność i dokładność oraz dyskrecja w pracy z dokumentami,
  • doświadczenie w obsłudze systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie.

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie średnie lub wyższe – kopia dyplomu ukończenia uczelni oraz kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy),
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Barbara Koba, Wioleta Słupina
  • Telefon: (32) 604 15 17, (32) 604 15 16
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Owocowa 6-6a, 40-158 Katowice, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Katowice Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Katowice​_Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.04.2025 13:49 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAKOŃCZONE OIP KATOWICE sekr. 04.25 5.0 23.05.2025 09:02 Konrad Lewandowski
ZAKOŃCZONE OIP KATOWICE sekr. 04.25 4.0 23.05.2025 09:01 Konrad Lewandowski
ZAKOŃCZONE OIP KATOWICE sekr. 04.25 3.0 23.05.2025 09:00 Konrad Lewandowski
OIP KATOWICE sekr. 04.25 2.0 15.04.2025 13:52 Konrad Lewandowski
OIP KATOWICE sekr. 04.25 1.0 15.04.2025 13:49 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}