W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 4, 25-314 Kielce, ogłasza nabór na stanowisko: główny księgowy

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 13-03-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem „Oferta pracy – OIP.KL.GŁ.KS.02.24” 

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

 

Zakres obowiązków

  • wykonywanie zadań wynikających z obowiązków głównych księgowych  określonych w art. 54 ust. 1 ustawy o finansach publicznych, regulaminie organizacyjnym i wewnętrznych aktach prawnych,
  • prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami prawa,
  • nadzór nad pracą osób zatrudnionych w Sekcji Finansowo-Księgowej,  
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i ewidencją zdarzeń księgowych,
  • przygotowywanie wniosków o zmiany w planie finansowym jednostki w zakresie wynikającym z ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych,
  • opiniowanie i zabezpieczanie pod względem finansowym umów i wniosków generujących powstanie zobowiązania,
  • przygotowywanie analiz z realizacji planu finansowego,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz sprawozdania finansowego,
  • nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem należności i zobowiązań,
  • nadzór nad gospodarką kasową i zabezpieczeniem wartości pieniężnych,
  • opracowywanie projektów procedur i przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, wewnętrznych regulacji w zakresie gospodarki finansowej, inwentaryzacji majątku oraz obiegu dokumentów związanych z ewidencją księgową,
  • nadzór nad prawidłowym przebiegiem i rozliczaniem inwentaryzacji majątku jednostki,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (w szczególności US, ZUS, GUS).    
     

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: świętokrzyskie
Okręgowy Inspektorat Pracy w Kielcach, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 4, 25-314 Kielce

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne :

  • wykształcenie oraz staż pracy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.2023.1270 z późn. zm.)

Wymagania dodatkowe:

  • wyższe wykształcenie kierunkowe w zakresie rachunkowości, ekonomii, finansów II stopnia,
  • 5-letnie doświadczenie w pracy w księgowości,
  • 3-letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w jednostce budżetowej lub innej jednostce sektora finansów publicznych,
  • bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzeń wykonawczych do ustawy o finansach publicznych,
  • biegła znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
  • praktyczna znajomość w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, prowadzenia rachunkowości budżetowej, sporządzania sprawozdawczości budżetowej i finansowej, rozliczania inwestycji w jednostkach budżetowych,
  • umiejętność tworzenia prognoz, planów finansowych w oparciu o przewidywane założenia,
  • znajomość programów TREZOR, Płatnik, NBE, programu finansowo-księgowego Quorum, 
  • umiejętność obsługi komputerowych systemów finansowo-księgowych, oraz MS Office
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, pod presją czasu,
  • umiejętność analitycznego oraz logicznego myślenia, korzystania i stosowania przepisów prawnych, dokładność, rzetelność, systematyczność, terminowość.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
     

INNE INFORMACJE

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni. 
 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Anna Adamczyk
  • Telefon: 41 340 32 02
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Kielcach, Aleja Tysiąclecia PP nr 4 25-314 Kielce, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

Informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych
Informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.11MB
oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Oświadczenie księgowość PDF
OŚWIADCZENIE​_dla​_gł​_księgowego.pdf 0.40MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.02.2024 14:04 Edyta Dzwonek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Dzwonek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP KIELCE GŁÓWNY KSIĘGOWY 1.0 27.02.2024 14:04 Edyta Dzwonek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}