Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY młodszy specjalista/specjalista w Sekcji Organizacji i Analiz w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Opolu - 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Opolu, ul. Oleska 121C, 45-231 Opole, informuje, że nabór na stanowisko: młodszy specjalista/specjalista w Sekcji Organizacji i Analiz w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Opolu (1 etat), został zakończony. W wyniku rekrutacji wyłoniono osobę do zatrudnienia (1 etat).
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.OP.SOiA.06.25”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Opolu, ul. Oleska 121C, 45-231 Opole. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych oraz ich gospodarka,
- działania związane z prawidłową gospodarką odpadami,
- prowadzenie spraw związanych z prawidłową realizacją umów zawieranych przez Inspektorat oraz współpraca z osobą zajmującą się zamówieniami publicznymi w Urzędzie,
- opisywanie rachunków i faktur – sprawdzenia pod względem zgodności z zamówieniem,
- zarządzanie samochodami będącymi własnością Inspektoratu,
- ewidencjonowanie i rozdysponowanie materiałów eksploatacyjnych i biurowych,
- aktualizacja procedur postępowania w zakresie organizacji w tym poleceń i zarządzeń Okręgowego Inspektora Pracy,
- współpraca z Sekcją Prewencji i Promocji Okręgowego Inspektoratu Pracy w Opolu,
- zastępstwo w zakresie obsługi sekretariatu i kancelarii Inspektoratu.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: opolskie
Wymagania
Wymagania w tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:
- na stanowisko młodszy specjalista: wykształcenie wyższe i co najmniej roczny staż pracy na podstawie umów o pracę,
- na stanowisko specjalista: wykształcenie wyższe i co najmniej 4-letni staż pracy na podstawie umów o pracę,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
- doświadczenie w zarządzaniu mediami społecznościowymi
Wymagania dodatkowe:
- łatwość przyswajania wiedzy, odporność na stres,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dokładność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i CV wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- bezpłatny parking.
Inne informacje
Umowa o pracę na okres próbny.
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Monika Miara
- Telefon: (77) 47 00 921
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Opolu ul. Oleska 121C, 45-231 Opole, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB OIP Opole Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Opole_Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.06.2025 11:22 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
ZAKOŃCZONE OIP OPOLE m.sp.SOA.06.25 | 3.0 | 18.07.2025 15:09 Konrad Lewandowski |
OIP OPOLE m.sp.SOA.06.25 | 2.0 | 17.06.2025 11:24 Konrad Lewandowski |
OIP OPOLE m.sp.SOA.06.25 | 1.0 | 17.06.2025 11:22 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP