W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY referent prawny w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu – 1 etat (umowa na zastępstwo)

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, informuje, że nabór na stanowisko: referent prawny w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu – 1 etat (umowa na zastępstwo), został zakończony. W wyniku rekrutacji wyłoniono osobę do zatrudnienia (1 etat).

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 24-08-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy –  OIP.PZ.PRAW.07.25”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • udzielanie porad prawnych z zakresu prawa pracy,
  • obsługa interesantów,
  • przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków,
  • wprowadzanie danych do systemów komputerowych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: wielkopolskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań

Wymagania

Wymagania, w tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • wykształcenie wyższe prawnicze – staż pracy nie jest wymagany,
  • znajomość prawa pracy,
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietów MS Office.

 Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku zgodnym z wykształceniem,
  • znajomość języka obcego,
  • doświadczenie w obsłudze interesantów,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz nagrody okresowe za efekty w pracy,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej, żłobków i przedszkoli, do kolonii dla dzieci i młodzieży w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze. Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację  publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Emilia Poprawa, Lucyna Karasiewicz
  • Telefon: (61) 628 40 32, kom. 510 814 689
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
OIP Poznań Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Poznań​_Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.07.2025 11:31 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAKOŃCZONE OIP POZNAŃ ref.pr.SP 07.25 2.0 03.10.2025 08:23 Konrad Lewandowski
OIP POZNAŃ ref.pr.SP 07.25 1.0 28.07.2025 11:31 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}