Tytuł/stanowisko: starszy referent ds. zamówień publicznych w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu – 1 etat (umowa na zastępstwo)
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, ogłasza nabór na stanowisko: starszy referent ds. zamówień publicznych w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu – 1 etat (umowa na zastępstwo)
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.PZ.REF.ZPU.03.24”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
-
- sporządzanie i realizowanie wniosków o dokonanie zakupu produktów, usług itp. w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu,
- realizowanie zamówień na dostawy, usługi wynikające z podpisanych umów w ramach udzielonych zamówień publicznych,
- obsługiwanie kancelarii Okręgowego Inspektoratu Pracy:
- przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem operatora pocztowego, dostarczanej osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej – e-mail, oraz ePUAP i rejestrowanie jej w systemie elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną,
- prowadzenie oraz obsługa składów chronologicznych przesyłek w kancelarii OIP,
- potwierdzanie zwrotnych poświadczeń odbioru korespondencji wychodzącej i przekazywanie ich urzędnikowi poczty,
- obsługiwanie urządzeń biurowych tj. centrali telefonicznej, skanera, kserokopiarki i drukarki.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: wielkopolskieWymagania
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie : wyższe,
- brak wymagań, co do stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziany co najmniej roczny staż pracy na podstawie umów o pracę,
- mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii lub sekretariacie,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietów MS Office,
- bardzo dobra organizacja pracy, łatwość komunikacji, rzetelność, dokładność
- znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niszczone niezwłocznie po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Emilia Poprawa, Lucyna Karasiewicz
- Telefon: (61) 628 40 32
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
RODO_przy_rekrutacji_OIP_Poznań.pdf 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 21.03.2024 15:19 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OIP POZNAŃ st ref zpu 03.24 | 1.0 | 21.03.2024 15:19 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP