W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: starszy referent ds. zamówień publicznych w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu – 1 etat (umowa na zastępstwo)

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, ogłasza nabór na stanowisko: starszy referent ds. zamówień publicznych w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu – 1 etat (umowa na zastępstwo)

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 17-04-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.PZ.REF.ZPU.03.24”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

    • sporządzanie i realizowanie wniosków o dokonanie zakupu produktów, usług itp. w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Poznaniu,
    • realizowanie zamówień na dostawy, usługi wynikające z podpisanych umów w ramach udzielonych zamówień publicznych,
    • obsługiwanie kancelarii Okręgowego Inspektoratu Pracy:
      • przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem operatora pocztowego, dostarczanej osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej – e-mail, oraz ePUAP i rejestrowanie jej w systemie elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną,
      • prowadzenie oraz obsługa składów chronologicznych przesyłek w kancelarii OIP,
      • potwierdzanie zwrotnych poświadczeń odbioru korespondencji wychodzącej i przekazywanie ich urzędnikowi poczty,
      • obsługiwanie urządzeń biurowych tj. centrali telefonicznej, skanera, kserokopiarki i drukarki.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: wielkopolskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie : wyższe,
  • brak wymagań, co do stażu pracy.

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziany co najmniej roczny staż pracy na podstawie umów o pracę,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii lub sekretariacie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietów MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy, łatwość komunikacji, rzetelność, dokładność
  • znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień  publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niszczone niezwłocznie po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Emilia Poprawa, Lucyna Karasiewicz
  • Telefon: (61) 628 40 32
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, 60-324 Poznań, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
RODO​_przy​_rekrutacji​_OIP​_Poznań.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.03.2024 15:19 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP POZNAŃ st ref zpu 03.24 1.0 21.03.2024 15:19 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}