W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: księgowy/starszy księgowy - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa ogłasza nabór na stanowisko: księgowy/starszy księgowy - 1 etat

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 27-03-2024

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.WA.KS.03.24”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie, analizowanie oraz uzgadnianie przydzielonej części ksiąg rachunkowych,
  • rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych (w tym ryczałty samochodowe),
  • obsługa oraz prowadzenie ewidencji pożyczek z kasy zapomogowo – Pożyczkowej oraz z ZFŚS,
  • przygotowywanie przelewów dla pracowników i kontrahentów,
  • udział przy przygotowaniu listy płac,
  • obsługa informatyczna systemów NBE, TREZOR, elektronicznego obiegu dokumentów.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • 2 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę, w tym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości/finansów lub naliczaniu wynagrodzeń.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie o kierunku finanse/rachunkowość,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • kursy i szkolenia z obszaru związanego ze stanowiskiem,
  • znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków,
  • komunikatywność, umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i zespołowej,
  • łatwość przyswajania wiedzy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju, na powyższym stanowisku,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i zdrowotnego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niszczone niezwłocznie po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Hanna Wardalińska
  • Telefon: 727 714 724
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, Adres: ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych
informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.20MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.03.2024 14:43 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP WARSZAWA księgowy 03.24 1.0 06.03.2024 14:43 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}