W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: NABÓR ZAKOŃCZONY radca/ starszy radca/ młodszy specjalista w Archiwum Zakładowym - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, informuje, że nabór na stanowisko: radca/ starszy radca/ młodszy specjalista w Archiwum Zakładowym - 1 etat, został zakończony. W wyniku rekrutacji wyłoniono 1 kandydata do zatrudnienia.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 30-11-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.WA.AZ.11.23”
O ważności oferty kandydata decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie archiwum zakładowego,
  • realizacja zadań z zakresu porządkowania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • tworzenie elektronicznych spisów dokumentacji,
  • praca w systemie archiwalnym,
  • digitalizacja dokumentów,
  • przyjmowanie dokumentacji do archiwizacji,
  • wydawanie dokumentacji lub jej powielanie zgodne z obowiązującymi procedurami,
  • występowanie z wnioskami do archiwum państwowego o zgodę na brakowanie,
  • przekazywanie dokumentacji do archiwum państwowego,
  • wykonywanie innych czynności zgodnych z zajmowanym stanowiskiem oraz zleconych przez przełożonych odpowiadających treści zawartego stosunku pracy.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie – minimum średnie

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość instrukcji archiwalnej,
  • znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • predyspozycje do samodzielnej pracy,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • łatwość przyswajania wiedzy, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków,
  • odporność na stres.

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju, na powyższym stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niszczone niezwłocznie po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Hanna Wardalińska
  • Telefon: 727 714 724 lub 727 714 62
  • Adres: Okręgowy Inspektorat Pracy ul. Grójecka, 02-390 Warszawa lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych
informacja​_dot​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.20MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.11.2023 12:44 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
ZAKOŃCZONE OIP WARSZAWA.AZ.11.23 3.0 18.03.2024 09:55 Konrad Lewandowski
OIP WARSZAWA.AZ.11.23 2.0 15.11.2023 13:04 Konrad Lewandowski
OIP WARSZAWA RAD.ST.RAD.MŁ.SP.AZ.11.23 1.0 15.11.2023 12:44 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}