W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: specjalista/starszy specjalista do sekcji ds. systemów - 1 etat.

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, ogłasza nabór na stanowisko: specjalista/starszy specjalista do sekcji ds. systemów - 1 etat.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 22-04-2025

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy–OIP.WA.R.SYS.04.25”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
 

 

Zakres obowiązków

  • administrowanie systemami: systemem sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemem telewizji dozorowej (CCTV), systemem kontroli dostępu SKD,
  • administrowanie systemem zarządzania budynkiem (BMS), oprogramowanie EcoStruxure Building,
  • dbanie o ciągłość pracy infrastruktury systemów,
  • wsparcie realizacji projektów od strony doboru i konfiguracji sprzętu, oprogramowania i usług systemów zabezpieczeń technicznych (SSWiN, CCTV, SKD) i BMS,
  • świadczenie usług wsparcia pracowników związanych z posługą SKD SSWiN,
  • koordynacja prac firm zewnętrznych w zakresie sprzętu, oprogramowania i usług systemów zabezpieczeń technicznych (SSWiN, CCTV, SKD) i BMS,
  • wsparcie od strony technicznej IOD w zakresie przepisów RODO.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa

Wymagania

Wymagania kwalifikacyjne: 

  • wyższe,
  • na stanowisko specjalisty: co najmniej  4 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę,
  • na stanowisko starszego specjalisty: co najmniej 5 lat stażu pracy na podstawie umów o pracę.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w administracji systemami bazodanowymi (MS SQL),
  • doświadczenie w instalacjach niskoprądowych,
  • doświadczenie administracji systemami wizualizacji Ifter.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt z osobą składającą ofertę (numer telefonu, adres e-mail),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju, na powyższym stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

 

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Agnieszka Matusiak
  • Telefon: 727 714 697
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
OIP Warszawa informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Warszawa​_informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.04.2025 14:45 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP WARSZAWA spec.sys. 04.25 1.0 08.04.2025 14:45 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP