Tytuł/stanowisko: REFERENT w sekcji prewencji i promocji
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51 - 621 Wrocław, ogłasza nabór na stanowisko referent w sekcji prewencji i promocji - 1 etat
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: OIP.WR.RF.PP.01.24
O ważności oferty kandydata decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- analiza tematyki oraz dobór grup docelowych działań prewencyjno - promocyjnych
- organizowanie prelekcji i szkoleń
- prowadzenie działań profilaktycznych, promocyjnych i popularyzatorskich w zakresie ochrony pracy i legalności zatrudnienia
- reprezentowanie urzędu w kontaktach zewnętrznych
- moderowanie treści mediów społecznościowych
- przekazywanie informacji i utrzymywanie kontaktów z mediami
- przygotowywanie i prowadzenie konferencji prasowych
- udział w przygotowywaniu sprawozdań wynikających z zakresu zadań sekcji
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskieWymagania
Wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:
- wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek public relations)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
Wymagania dodatkowe:
- biegła obsługa komputera (pakiet Office, Internet) i mediów społecznościowych
- wysoka kultura osobista i elokwencja
- praktyka w kontaktach z mediami
- opanowanie w sytuacjach kryzysowych i odporność na stres
- umiejętność zrozumiałego formułowania myśli i redagowania tekstów
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
INNE INFORMACJE
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Patrycja Logofet
- Telefon: 71 3710467
- Adres: ul. Zielonego Dębu 22, 51 - 621 Wrocław lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
Klauzula informacyjna dotyczaca ochrony danych osób fizycznychKlauzula_informacyjna_dotyczaca_ochrony_danych_osób_fizycznych.pdf 0.07MB oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
- Pierwsza publikacja:
- 09.01.2024 14:36 Edyta Dzwonek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Edyta Dzwonek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OIP WROCŁAW REFERENT W SEKCJI PREWENCJI I PROMOCJI | 1.0 | 09.01.2024 14:36 Edyta Dzwonek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP