W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: specjalista ds. osobowych – 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, ogłasza nabór na stanowisko: specjalista ds. osobowych – 1 etat

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 20-10-2025

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy przesyłać z dopiskiem: Oferta pracy – OIP.WR.SO.10.25”

O ważności oferty kandydata decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • sporządzanie ewidencji czasu pracy i wymaganych w tym zakresie rejestrów,
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zezwoleń na prowadzenie działalności zarobkowej,
  • prowadzenie spraw związanych z udziałem pracowników w szkoleniach/ naradach,
  • prowadzenie spraw socjalnych,
  • sporządzanie wymaganych sprawozdań,
  • wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,
  • archiwizacja dokumentów,
  • wykonywanie innych spraw dot. obsługi kadrowej pracowników.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław

Wymagania

Wymagania, w tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • wykształcenie wyższe,
  • wymagany staż pracy na podstawie umów o pracę: minimum 4 lata,
  • bardzo dobra znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
  • obsługa programu Płatnik: zgłoszenia i wyrejestrowania,
  • bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel),
  • doświadczenie we współpracy z ZUS, GUS, UP i innymi organami zewnętrznymi przy sporządzaniu deklaracji i sprawozdań.

Wymagania dodatkowe:

  • zdolności analityczne i umiejętność całościowego spojrzenia na sprawy i zagadnienia kadrowe,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność, terminowość, bardzo dobra organizacja pracy.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (numer telefonu, e-mail) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień
  • oświadczenie kandydata/kandydatki o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzania do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki
  • dofinansowanie wypoczynku i aktywności sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niszczone niezwłocznie po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia
o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Izabela Burzyńska
  • Telefon: (71) 371 04 67
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
OIP Wrocław Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Wrocław​_Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.10.2025 15:18 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP WROCŁAW spec.osob. 10.25 1.0 03.10.2025 15:18 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}