Tytuł/stanowisko: specjalista ds. zamówień publicznych - 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, ogłasza nabór na stanowisko: specjalista (M/K) ds. zamówień publicznych - 1 etat
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.WR.SPEC.ZP.10.25”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- prowadzenie dokumentacji stosownej do przepisów ustawy Pzp i aktów wykonawczych,
- prowadzenie ewidencji zamówień publicznych,
- przygotowywanie wzorów umów i umów z wybranymi wykonawcami,
- zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz na stronie internetowej Urzędu ogłoszeń przewidzianych w ustawie Pzp,
- prowadzenie rejestru informacji o dokonanych zakupach poniżej kwoty wskazanej w ustawie Pzp,
- prowadzenie rejestru wniosków dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w ustawie Pzp,
- przygotowywanie lub opiniowanie wniosków i dokumentacji dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w ustawie Pzp,
- opiniowanie dokumentów przetargowych z Oddziałów Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu,
- prowadzenie rejestru należytego zabezpieczenia umów i gwarancji,
- przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w trybie ustawowym i pozaustawowym, w tym sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, przygotowanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych zgodnie z ustawą Pzp,
- ocena formalnoprawna ofert przetargowych (weryfikacja prawidłowości i kompletności), upoważnień, polis, weryfikacja danych kontrahentów,
- udział w pracach komisji przetargowej,
- prowadzenie korespondencji w sprawach dot. udzielanych zamówień publicznych,
- przygotowywanie rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych,
- przygotowywanie dokumentacji i realizacja innych zadań wynikających z procedur wewnętrznych w zakresie zamówień publicznych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskie
Wymagania
Wymagania, w tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:
- wykształcenie wyższe i 4 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego (np. w instytucji publicznej, w jednostce sektora finansów publicznych itp.),
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych (szczególnie ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do niej) oraz umiejętność ich interpretacji,
- bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word),
- umiejętność formułowania dokumentów administracyjnych,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa, administracji lub ekonomii,
- mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- mile widziana umiejętność samodzielnego prowadzenia postępowań o wartości równej lub przekraczającej progi unijne,
- samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy),
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród (w tym nagrody jubileuszowe),
- szkolenia doskonalące,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Wyłącznie wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej BIP Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Patrycja Logofet
- Telefon: (071) 371 04 67
- Adres: Państwowa Inspekcja Pracy, Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu Adres: ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB OIP Wrocław Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Wrocław_Informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.10.2025 14:19 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| OIP WROCŁAW spec.zam.publ.10.25 | 1.0 | 17.10.2025 14:19 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP