W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: specjalista ds. zamówień publicznych - 1 etat

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, ogłasza nabór na stanowisko: specjalista (M/K) ds. zamówień publicznych - 1 etat

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 16-11-2025

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.WR.SPEC.ZP.10.25”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie dokumentacji stosownej do przepisów ustawy Pzp i aktów wykonawczych,
  • prowadzenie ewidencji zamówień publicznych,
  • przygotowywanie wzorów umów i umów z wybranymi wykonawcami,
  • zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz na stronie internetowej Urzędu ogłoszeń przewidzianych w ustawie Pzp,
  • prowadzenie rejestru informacji o dokonanych zakupach poniżej kwoty wskazanej      w ustawie Pzp,
  • prowadzenie rejestru wniosków dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w ustawie Pzp,
  • przygotowywanie lub opiniowanie wniosków i dokumentacji dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w ustawie Pzp,
  • opiniowanie dokumentów przetargowych z Oddziałów Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu,
  • prowadzenie rejestru należytego zabezpieczenia umów i gwarancji,
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w trybie ustawowym i pozaustawowym, w tym sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, przygotowanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych zgodnie z ustawą Pzp,
  • ocena formalnoprawna ofert przetargowych (weryfikacja prawidłowości i kompletności), upoważnień, polis, weryfikacja danych kontrahentów,
  • udział w pracach komisji przetargowej,
  • prowadzenie korespondencji w sprawach dot. udzielanych zamówień publicznych,
  • przygotowywanie rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych,
  • przygotowywanie dokumentacji i realizacja innych zadań wynikających z procedur wewnętrznych w zakresie zamówień publicznych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław

Wymagania

Wymagania, w tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • wykształcenie wyższe i 4 lata stażu pracy na podstawie umów o pracę,
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego (np. w instytucji publicznej, w jednostce sektora finansów publicznych itp.),
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych (szczególnie ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do niej) oraz umiejętność ich interpretacji,
  • bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word),
  • umiejętność formułowania dokumentów administracyjnych,
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

 

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa, administracji lub ekonomii,
  • mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
  • mile widziana umiejętność samodzielnego prowadzenia postępowań o wartości równej lub przekraczającej progi unijne,
  • samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty

  •  
  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko (świadectwa pracy),
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  •  
  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród (w tym nagrody jubileuszowe),
  • szkolenia doskonalące,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Wyłącznie wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia      o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej BIP Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Patrycja Logofet
  • Telefon: (071) 371 04 67
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy, Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu Adres: ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
OIP Wrocław Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Wrocław​_Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.10.2025 14:19 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP WROCŁAW spec.zam.publ.10.25 1.0 17.10.2025 14:19 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}