Tytuł/stanowisko: radca prawny – 1 etat
Państwowa Inspekcja Pracy Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu, ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław ogłasza nabór na stanowisko: radca prawny – 1 etat
Informacje o ofercie
Oferty pracy należy składać z dopiskiem: „Oferta pracy – OSPIP.RADPR.06.25”
O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu, ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- świadczenie pomocy prawnej, a w szczególności udzielanie porad i konsultacji prawnych, sporządzanie opinii prawnych, opracowywanie i dokonywanie oceny pod względem formalno-prawnym projektów aktów prawnych i innych pism Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy,
- przygotowanie projektów pism procesowych,
- występowanie przed urzędami i sądami w charakterze pełnomocnika lub obrońcy Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy,
- udział w negocjowaniu umów zawieranych przez Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy, w obszarze właściwości stanowiska,
- opiniowanie i pomoc merytoryczna w zakresie postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskie
Wymagania
Wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:
- wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo,
- wpis na listę radców prawnych,
- staż pracy: minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zawodu radcy prawnego,
- bardzo dobra znajomość Kodeksu pracy, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Prawa podatkowego, ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy oraz o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- doświadczenie związane ze świadczeniem pomocy prawnej,
- umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- komunikatywność i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- mile widziana praca w jednostce sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.
Benefity
- stabilne zatrudnienie,
- parking służbowy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
- szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
- dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Inne informacje
Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.
Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Dominika Mojsa, Mirella Tatarek, Magdalena Kowal
- Telefon: (71) 371 03 72, (71) 371 03 71, (71) 371 04 09
- Adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu ul. M. Kopernika 5, 51-622 Wrocław, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.
Materiały
oświadczenieoświadczenie.pdf 0.06MB OSPIP Wrocław informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
OSPIP__Wrocław_informacja_dotycząca_przetwarzania_danych_osobowych.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.06.2025 11:38 Konrad Lewandowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Konrad Lewandowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
OSPIP WROCŁAW rad.pr.06.25 | 1.0 | 17.06.2025 11:38 Konrad Lewandowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP