W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu

 

 

Radom, dnia 18 lutego 2022 r.

3023-4.1111.1.2022

Komunikat

Komisja konkursowa powołana zarządzeniem p.o. Prokuratora Okręgowego w Radomiu nr 12/2022 z dnia 31 stycznia 2022 r. do przeprowadzenia konkursu nr 1/22 na staż urzędniczy w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu działając na podstawie § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014r poz. 400) w składzie:

Andrzej Stojak-p.o. Zastępcy Prokuratora Okręgowego w Radomiu–– przewodniczący komisji

Marzena Kiełbania -inspektor ds. biurowości– sekretarz Komisji

Maria Sułowska -referendarz– członek Komisji ogłasza,

że po III etapie konkursu zakwalifikowała Panią Kamilę Filipczak do zatrudnienia na staż urzędniczy w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu. 

 

Sekretarz komisji:

Marzena Kiełbania

Inspektor ds. biurowości

Prokuratury Okręgowej w Radomiu


Radom, dnia  16 lutego 2022 r.

3023-4.1111.1.2022

Komunikat    

W związku z odwołaniem w Prokuraturze Okręgowej w Radomiu od dnia 18 lutego 2022 roku zmianowego systemu czasu pracy i wynikającymi stąd zmianami organizacyjnymi ulegają zmianie godziny przeprowadzenia III etapu konkursu nr 1/22 na staż urzędniczy w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu. 

Osoby, które zostały zakwalifikowane do tego etapu proszone są o stawienie się w dniu 18 lutego 2022 r. w sali konferencyjnej (I piętro pokój nr 15) Prokuratury Okręgowej w Radomiu przy ul. Malczewskiego 7 w następującej kolejności:

•Pani Kamila Filipczak – godz. 10.00

•Pani Karolina Kołecka – godz.10.30

•Pani Magdalena Samson – godz.11.00

Za niedogodności przepraszamy.

 

Sekretarz komisji:

Marzena Kiełbania

Inspektor ds. biurowości

Prokuratury Okręgowej w Radomiu

 


Radom, dnia  11 lutego 2022 r.

3023-4.1111.1.2022

Komunikat

Powołana Zarządzeniem Nr 12/2022 z dnia 31 stycznia 2022 r. Komisja konkursowa  do ogłoszenia nr 1/22 o naborze kandydatów na staż urzędniczy na stanowisko stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu na posiedzeniu w  dniu 11 lutego 2022 r. podjęła uchwałę o następującej treści: „Komisja konkursowa do ogłoszenia nr 1/22 p.o. Prokuratora Okręgowego w Radomiu z dnia 14 stycznia 2022 r. o naborze kandydatów na staż urzędniczy na stanowisko stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu, po zapoznaniu się z wynikami II etapu konkursu 3 kandydatów na etat stażysty w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu ogłasza wyniki:

Pani Kamila Filipczak – 10 pkt

Pani Karolina Kołecka – 10 pkt

Pani Magdalena Samson – 9 pkt

i dopuszcza do trzeciego etapu konkursu: Kamilę Filipczak, Karolinę Kołecką, Magdalenę Samson”.

Jednocześnie informuję, że III etap konkursu przeprowadzony zostanie w dniu 18 lutego 2022 r. w sali konferencyjnej (I piętro pokój nr 15) Prokuratury Okręgowej w Radomiu, ul. Malczewskiego 7 według następującej kolejności:

1. Kamila Filipczak – godz.15.00

2. Karolina Kołecka – godz.15.30

3. Magdalena Samson – godz.16.00.

 

Sekretarz komisji:

Marzena Kiełbania

Inspektor ds. biurowości

Prokuratury Okręgowej w Radomiu

 

 


3023-4.1111.1.2022

Komunikat

Powołana Zarządzeniem Nr 12/2022 z dnia 31 stycznia 2022 r. Komisja konkursowa do ogłoszenia nr 1/22 o naborze kandydatów na staż urzędniczy na stanowisko stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu na posiedzeniu w  dniu 2 stycznia 2022 r. podjęła uchwałę o następującej treści:

 „Komisja konkursowa do ogłoszenia nr 1/22 p.o. Prokuratora Okręgowego w Radomiu z dnia 14 stycznia 2022 r. o naborze kandydatów na staż urzędniczy na stanowisko stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu, po zapoznaniu się ze zgłoszeniami 3 kandydatów na etat stażysty w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu stwierdza, że po dokonaniu wstępnej selekcji zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu dopuszcza do drugiego etapu konkursu: Kamilę Filipczak,  Karolinę Kołecką, Magdalenę Samson”.

Jednocześnie informuję, że II etap konkursu przeprowadzony zostanie w dniu 11 lutego 2022 r. w sali konferencyjnej (I piętro pokój nr 15) Prokuratury Okręgowej w Radomiu, ul. Malczewskiego 7 według następującej kolejności:

1.Kamila Filipczak – godz.9.00

2.Karolina Kołecka – godz.10.00

3.Magdalena Samson – godz.11.00.

 

Sekretarz komisji:

Marzena Kiełbania

Inspektor ds. biurowości

Prokuratury Okręgowej w Radomiu

 


 

3023-4.1111.1.2022

I N F O R M A C J A O NABORZE KANDYDATA NA STAŻ URZĘDNICZY  W DRODZE KONKURSU NR 1/22 Prokuratury Okręgowej w Radomiu ul. Malczewskiego 7

Prokurator Okręgowy w Radomiu działając na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998r. o pracownikach sądów i prokuratury  (Dz.U. z 2018r poz. 577 t.j.) w zw. z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008r w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014r poz.400 t.j.) zatrudni z dniem  21 lutego 2022r na staż urzędniczy na stanowisko:

stażysta

1 osobę – 1 etat w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu w pełnym wymiarze czasu pracy.

Ostateczny termin składania dokumentów mija w dniu 28 stycznia 2022r.

Do podstawowego zakresu zadań na stanowisku będzie należało:

1. wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych i pomocniczych zgodnie z przepisami prawa oraz zarządzeniami i poleceniami Prokuratorów Generalnego, Krajowego i kierownika jednostki prokuratury,

2. obsługa bazy danych – systemy informatyczne prokuratury,

3. obsługa komputera: programów Microsoft Office, Word, Excel, Power Point, Outlook, LEX.

 

Osoby ubiegające się o zatrudnienie powinny spełniać następujące wymogi:

 

1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,

2) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,

3) kandydat nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

4) nie może być prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,

5) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

6) posiadać biegłą znajomość obsługi komputera i systemu operacyjnego Windows oraz aplikacji biurowych Microsoft Office, Word, Excel, Power Point, Outlook,

7) posiadać co najmniej wykształcenie średnie oraz zdany egzamin dojrzałości.

 

Kandydaci na staż urzędniczy muszą posiadać obywatelstwo polskie zgodnie z art. 3 ust. 1 Ustawy z dnia 16.09.1982r o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2020r poz. 537 t.j.).

Pożądane wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne oraz ukończone szkolenie informatyczne,
  2. biegła i udokumentowana znajomość języka obcego,
  3. umiejętność współpracy w zespole,
  4. obowiązkowość, dokładność, wysoka kultura osobista, cierpliwość, komunikatywność, odporność na stres,
  5. umiejętności w zakresie obsługi baz danych.

 

Konkurs składa się z trzech etapów:

 

I etap – powołana przez Prokuratora Okręgowego w Radomiu komisja konkursowa dokona wstępnej selekcji zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu – w dniu 2 lutego 2022r.

II etap – komisja konkursowa w celu sprawdzenia praktycznego przygotowania kandydatów do wykonywania pracy na w/w stanowisku przeprowadzi sprawdzian umiejętności praktycznego posługiwania się komputerem.

Komisja konkursowa dokonuje oceny każdego kandydata w skali punktowej w przedziale od 1 do 10. 

III etap – komisja konkursowa przeprowadzi rozmowę kwalifikacyjną, której przedmiotem będzie sprawdzenie umiejętności kandydata dotyczących wykorzystania  w praktyce jego wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy, którego konkurs dotyczy.

Wyniki I etapu

Komisja konkursowa o wynikach I etapu konkursu zawiadomi w ciągu 7 dni przed terminem II etapu konkursu przez umieszczenie na stronie internetowej www.gov.pl/web/po-radom  oraz w siedzibie prokuratury listy kandydatów dopuszczonych do II etapu konkursu ze wskazaniem daty, miejsca i godziny rozpoczęcia II etapu konkursu.

Wyniki II etapu

Komisja konkursowa o wynikach II etapu konkursu zawiadomi w ciągu 7 dni przed terminem III etapu konkursu przez umieszczenie na stronie internetowej www.gov.pl/web/po-radom oraz w siedzibie prokuratury listy kandydatów dopuszczonych do III etapu konkursu ze wskazaniem daty, miejsca i godziny rozpoczęcia III etapu konkursu.

Wyniki III etapu

Po przeprowadzeniu III etapu konkursu komisja konkursowa niezwłocznie podejmie uchwałę o zakwalifikowaniu kandydata na stanowisko stażysta. Informacja o wyborze kandydata na stanowisko stażysta podana będzie do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury i na stronie internetowej www.gov.pl/web/po-radom.

 

Wymagane dokumenty:

1) wniosek o dopuszczenie do konkursu z podaniem nr telefonu kontaktowego,

2) urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów lub świadectwo ukończenia szkoły średniej oraz świadectwo dojrzałości,

3) oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,

4) oświadczenie kandydata o niekaralności,

5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

6) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację imienia i nazwiska kandydata na sporządzonych listach kandydatów zakwalifikowanych do kolejnych etapów konkursu.

 

Dokumenty należy składać w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Radomiu ul. Malczewskiego 7 lub przesłać pocztą ze wskazaniem sygnatury konkursu na adres prokuratury: Prokuratura Okręgowa 26-600 Radom ul. Malczewskiego 7. W razie przesłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. W przypadku wątpliwości dodatkowych informacji udziela pracownik kadr tel. 048-36-80-722 lub 723 w godz. od 7.30 do 15.30.-

 

p.o. PROKURATORA OKRĘGOWEGO

Tomasz Radecki

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.01.2022 14:56 Rafał Kot
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wioletta Opałka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu 8.0 23.03.2022 14:36 Rafał Kot
Stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu 7.0 23.03.2022 14:03 Rafał Kot
Stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu 6.0 18.02.2022 11:56 Rafał Kot
Stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu 5.0 18.02.2022 11:50 Rafał Kot
Stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu 4.0 17.02.2022 12:29 Rafał Kot
Stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu 3.0 11.02.2022 18:34 Rafał Kot
Stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu 2.0 03.02.2022 12:38 Rafał Kot
Stażysta w Prokuraturze Rejonowej w Grójcu 1.0 14.01.2022 14:56 Rafał Kot

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}