W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

3025-7.262.2.2021 - Zaproszenie do składania ofert (wersja z 14.09.2021)

14.09.2021

[NIEAKTUALNE] Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego, numer postępowania: 3025-7.262.2.2021 [NIEAKTUALNE]

Zaproszenie do składania ofert, wersja z dnia 14 września 2021 r.

Rozdział I.
DANE ZAMAWIAJĄCEGO

    1. INFORMACJA O ZAMAWIAJĄCYM

Prokuratura Okręgowa w Zamościu

ul. Orla 2, 22-400 Zamość                                   

NIP: 9221244745                                                                     

REGON: 950221033

Strona internetowa: https://www.gov.pl/web/po-zamosc

 

  1. II.
    TRYB POSTĘPOWANIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia na Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla jednostek prokuratur okręgu zamojskiego, z uwagi na szacowaną wartość zamówienia, prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
 

  1. III.
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMIN WYKONANIA
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla niżej wymienionych jednostek prokuratur okręgu zamojskiego:
    1. Prokuratura Okręgowa w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Orla 2
    2. Prokuratura Rejonowa w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 47
    3. Prokuratura Rejonowa w Biłgoraju, 23-400 Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 29
    4. Prokuratura Rejonowa w Janowie Lubelskim, 23-300 Janów Lubelski, ul. Wojska Polskiego 19a
    5. Prokuratura Rejonowa w Krasnymstawie, 22-300 Krasnystaw, ul. Poniatowskiego 31
    6. Prokuratura Rejonowa w Hrubieszowie, 22-500 Hrubieszów, ul. H. Dobrzańskiego 7
    7. Prokuratura Rejonowa w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 2
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne.
  3. Wykaz zasobów telekomunikacyjnych w/w jednostek wraz z liczbą łączy i abonamentów stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Wykaz obejmuje również dane historyczne za okres od 01.01.2021 do 31.06.2021 w zakresie ilości minut połączeń telefonicznych z podziałem na wychodzące i przychodzące.
  4. Przedmiotowa usługa realizowana będzie z wykorzystaniem stacjonarnych łączy POTS i ISDN w obiektach wymienionych w ust 1 pkt a-g.
  5. Przedmiotowa usługa obejmuje:
  1. zapewnienie wszystkich przyłączy telekomunikacyjnych, niezbędnych do realizacji całości usług określonych w Załączniku nr 1;
  2. realizowanie połączeń telefonicznych.
  1. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia stanowiącym Istotne postanowienia umowy.
  2. Zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia przysługuje prawo do zwiększenia, zmniejszenia lub zmiany ilości i typu łączy oraz abonamentów w następujących sytuacjach:
  1. Likwidacja, zmiana siedziby bądź utworzenie nowej jednostki prokuratury, o których Zamawiający w chwili obecnej nie ma wiedzy, pod warunkiem możliwości technicznych Wykonawcy.
  1. Cena jednostkowa abonamentu określona w ofercie złożonej przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego postępowania będzie obowiązywać także w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opisanego w ust 7.
  2. Zamawiający w trakcie trwania niniejszego zamówienia zamierza przeprowadzić modernizację łączy w Prokuraturze Rejonowej w Janowie Lubelskim, polegającą na likwidacji 2 wskazanych przez siebie łączy analogowych.
  3. Zamawiający w trakcie trwania niniejszego zamówienia zamierza przenieść 2 łącza BRA (numery główne 84 638 38 97 i 84 639 28 87)  z Prokuratury Rejonowej w Zamościu do Prokuratury Rejonowej w Janowie Lubelskim.
  4. Zamawiający w trakcie trwania niniejszego zamówienia zamierza zlikwidować 2 wskazane przez siebie łącza BRA w Prokuraturze Rejonowej w Hrubieszowie oraz 1 łącze BRA (84 638 19 29) w Prokuraturze Rejonowej w Zamościu.
  5. Wszelkie zmiany opisane w ust. 7-11 będą realizowane poprzez pisemną informację, kierowaną przez Zamawiającego do Wykonawcy. Informacja ta będzie określała zakres,  ilości i rodzaje ewentualnych zmian, zwiększenia, zmniejszenia usług, termin realizacji oraz inne niezbędne informacje. Wszelka korespondencja w zakresie skorzystania z prawa opcji odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej pomiędzy osobami wskazanymi w umowie jako nadzorujące jej realizację. 
  6. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje usług dotyczących:
  1. łączy alarmowych (na których funkcjonuje numeracja alarmowa typu 112, 987, 999 etc.),
  2. dzierżawy/zakupu abonenckich centrali telefonicznych (PABX), modułów wyniesionych, kart wyposażenia centrali itp.,
  3. dzierżawy/zakupu modemów, bramek, urządzeń końcowych itp.,
  4. łączy dzierżawionych pomiędzy obiektami Jednostek (m.in. dla łączności resortowej) i/lub łączy dla łączności szyfrowanej,
  5. dostępu do Internetu,
  6. łączy na których świadczone są inne usługi tj. dostęp do Internetu/DSL, usługi pakietowe,
  7. usług telefonii stacjonarnej świadczonej w technologii SIP TRUNK.
  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

  1. IV.

PODWYKONAWCY

  1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
  2. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w Ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców, o ile są one znane. W przypadku braku tej informacji, Zamawiający uzna, że Wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji.
  3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
  4. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.

 

    1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
        1. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 01 grudnia 2021r.) do dnia 30 listopada 2023 roku, z zastrzeżeniem, że:
          1. umowa ulega rozwiązaniu w dniu 30 listopada 2023r. lub po wyczerpaniu maksymalnej wartości umowy określonej w umowie, w zależności co nastąpi jako pierwsze;
          2. przyłącza do sieci Wykonawcy do danej lokalizacji powinny zostać doprowadzone przed dniem 01 grudnia 2021r.
        2. Zamawiający wskazuje, że termin rozpoczęcia świadczenia usług w danej jednostce może ulec przesunięciu z uwagi na:
  1. uwarunkowania techniczne dotyczące wdrożenia usługi będącej przedmiotem zamówienia w Jednostce, w tym również związane ze zmianą lokalizacji Jednostki i możliwości technicznych świadczenia usługi w nowej lokalizacji, niezależne od Wykonawcy,
  1. V.
    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są wpisani do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, co uprawnia ich do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2021r. poz. 576 z późn. zm.). Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku powinien złożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych
  1. VI.
    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN JEJ ZŁOŻENIA
  1. Wykonawca może złożyć ofertę w wybrany przez siebie sposób:
    1. w wersji papierowej, przesłanej na adres Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, opatrzonej opisem „Oferta na świadczenie usług telefonii stacjonarnej”
    2. w wersji elektronicznej, jako załącznik do wiadomości e-mail, wysłanej na adres pdec@zamosc.po.gov.pl lub poczta@zamosc.po.gov.pl , ze wskazaniem w tytule wiadomości „Oferta na świadczenie usług telefonii stacjonarnej”
  2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności.
  3. Na kompletną ofertą składają się następujące dokumenty:
    1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
    2. Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty,

 

  1. TERMIN złożenia oferty upływa w dniu 28 września 2021r. o godz. 12.00

 

 

  1. VII.
     OTWARCIE OFERT
    1. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
  1. Otwarcie ofert nastąpi 28 września 2021r., o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, w Wydziale VII Budżetowo – Administracyjnym pok. 54.
  1. VIII.
    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
  1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  1. IX.
    SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY
  1. Łączna cena brutto oferty zostanie podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia
  2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje tabeli zamieszczonej w pkt 8 Formularza Ofertowego oraz wycenić wszystkie elementy zamówienia wymienione w tabeli. Brak pozycji lub niewypełnienie jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty.
  3. W cenie jednostkowej za każdy abonament Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opłaty za wykonywane przez jednostkę połączenia krajowe stacjonarne i komórkowe oraz połączenia międzynarodowe stacjonarne i komórkowe w Strefie I (Unia Europejska i kraje Europejskiego Obszaru Gospodarczego), a także inne koszty, opłaty do wykonania i poniesienia przez Wykonawcę, w tym opłaty dotyczące utrzymania poszczególnych łączy oraz opłaty instalacyjne, konieczne do wykonania przedmiotu umowy, oraz ewentualne opusty i rabaty.
  4. Cena jednostkowa brutto określona przez Wykonawcę w ofercie za każdą usługę będzie stanowić podstawę do rozliczenia w całym okresie obowiązywania umowy i nie będzie podlegać zmianie, z zastrzeżeniem zmian określonych w Istotnych postanowieniach umowy.
  5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w pkt 8 Formularza oferty w tabeli w kol. 4 ceny jednostkowej brutto za każdy wykazany abonament miesięczny. Wykonawca przemnoży zaoferowaną cenę jednostkową (kol. 4) przez liczbę abonamentów określoną w kol. 3 dla każdej pozycji i wskaże dla każdej pozycji wartość brutto w kol. 5. Tak wyliczone wartości brutto dla każdej pozycji po zsumowaniu stanowić będą cenę oferty brutto.
  6. Wartość umowy dla każdej Jednostki będzie wynikała z iloczynu liczby abonamentów oraz ceny jednostkowej brutto za dany abonament.
  7. Wykonawca określi cenę z dokładnością do setnych części złotego.
  8. Wartość brutto podana w ofercie będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, wynikające z zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia, w szczególności podatek VAT.
  9. Oferta musi zawierać cenę brutto przedmiotu zamówienia, zwaną dalej „ceną brutto oferty” lub „ceną”, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2019r. poz. 178 z późn. zm.), tj. wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Jednostka będzie obowiązana zapłacić Wykonawcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
  1. X.
    KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT
    1. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
        1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto oferty.
        2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.

.

Rozdział XII.
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY

  1. Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści Umowy. Warunki zmiany umowy, szczegółowo określono w Istotnych postanowieniach umowy.

 

ROZDZIAŁ XIII.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okręgowa w Zamościu  informuje, że:

  1. Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Zamościu z siedzibą przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, tel. 84 639 60 91, email: poczta@zamosc.po.gov.pl.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ich przetwarzaniem, w następujący sposób: elektronicznie pod adresem email: iod@zamosc.po.gov.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
  5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególności osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
  6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów prawa 1).
  7. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy Pzp.
  8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  9. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
  1. dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO  w zw. art. 75 ustawy Pzp 2), 5);
  2. żądania sprostowania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 16 RODO w zw. z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy Pzp 3), 5);
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 18 RODO w zw. z art. 19 ust. 3 oraz 74 ust. 3 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2  RODO 4);
  4. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),  w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do:
  1. usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO;
  2. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
  1. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 9 ppkt 1-3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.”

 

1) Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.

2) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 75 ustawy Pzp).

3) Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp) oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników (art. 76 ustawy Pzp).

4) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp). W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp).

5) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp).

Materiały

3025-7.262.2.2021 Zaproszenie do składania ofert (wersja z 14.09.2021)
3025-726222021​_14092021.pdf 13.39MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik 1, wykaz zasobów (wersja z 14.09.2021)
Załącznik​_1​_Wykaz​_zasobów​_po​_modyfikacji​_14092021.xls 0.09MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik 2, istotne postanowienia umowy (wersja z 14.09.2021)
Załącznik​_2​_istotne​_postanowienia​_umowy​_14092021.docx 0.15MB
3025-7.262.2.2021 - załącznik 3, formularz ofertowy (wersja z 14.09.2021)
Zalacznik​_3​_Formularz​_ofertowy​_14092021.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}