W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

3025-7.262.2.2022 - Zaproszenie do złożenia oferty na "Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego robót remontowo-budowlanych w zakresie naprawy wad ujawnionych w poszyciu dachowym budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu"

22.02.2022

Prokuratura Okręgowa w Zamościu zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000zł w oparciu o art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 2019r. (Dz.U. z 2021 poz. 1129).

Rozdział I Nazwa i adres Zamawiającego

Skarb Państwa – Prokuratura Okręgowa w Zamościu

ul. Orla 2, 22-400 Zamość

tel. 84 639 60 91, 84 638 24 82, fax 84 639 33 25

e-mail: biuro.podawcze.pozam@prokuratura.gov.pl

NIP 922 124 47 45, REGON 950221033

Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/po-zamosc 

 

Rozdział II Tryb udzielenia zamówienia

  1.  Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 2019r. (Dz.U. z 2021 poz. 1129).

 

 

 

Rozdział III Określenie przedmiotu i wielkości zamówienia

  1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sporządzenie kosztorysu inwestorskiego robót budowlano-remontowych w zakresie naprawy wad poszycia dachowego w budynku Prokuratury Okręgowej w Zamościu.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
  3. Sygnatura postępowania nadana przez Zamawiającego: 3025-7.262.2.2022

 

Rozdział IV Termin składania ofert

  1. Oferty w niniejszym postępowaniu należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 11 marca 2022r. do godz. 10:00 w sposób opisany w Rozdziale VI.
  2. Oferty złożone po terminie wskazanym w ust 1 lub na inny adres e-mail niż wskazany w Rozdziale VI nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.

 

Rozdział V Termin wykonania przedmiotu zamówienia

Wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie 90 dni od dnia podpisania Umowy.

 

Rozdział VI Informacje o sposobie komunikowania się i przekazywania dokumentów w postępowaniu

  1. Wszelkie dokumenty oraz zapytania w niniejszym postępowaniu należy wysyłać bezpośrednio na adres e-mail osoby odpowiedzialnej u Zamawiającego za przeprowadzenie postępowania – Pawła Deca pdec@zamosc.po.gov.pl
  2. Przy przesyłaniu jakiejkolwiek dokumentacji lub zapytań w sposób opisany w ust 1 zawsze należy posługiwać się sygnaturą nadaną przez Zamawiającego lub nazwą nadaną niniejszemu postępowaniu.
  3. Zamawiający zobowiązuje się po wyłonieniu Wykonawcy, który złoży najlepszą ofertę w niniejszym postępowaniu, do przekazania wszelkiej dokumentacji projektowej i powykonawczej w zakresie prac budowlanych, konstrukcyjnych i wykończeniowych konstrukcji dachu i poszycia, które będą niezbędne do prawidłowego oszacowania wykazu i wartości prac naprawczych.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia oględzin na miejscu w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu oględzin (osoba do kontaktu Paweł Dec pdec@zamosc.po.gov.pl lub 668 388 892).
  5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego Zaproszenia do składania ofert. Treść zapytań wraz z odpowiedziami na nie Zamawiający przekaże Wykonawcom oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego bez ujawniania źródła zapytania.
  6. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmienić treść niniejszego Zaproszenia. O zmianie treści Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawców za pośrednictwem swojej strony internetowej, na której będzie zamieszczona niniejsza dokumentacja.

 

Rozdział VII Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Wykonawca może złożyć i przesłać tylko jedną ofertę w formie elektronicznej na wskazany w Rozdziale VI ust. 1 adres e-mail.
  2. Oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę prawnie umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (plik PDF lub inny adekwatny) lub podpisem odręcznym – czytelnie imię i nazwisko lub pieczątka imienna z podpisem (skan dokumentu).
  3. Oferta musi obejmować całość zamówienia i zawierać łączną cenę ryczałtową brutto za zrealizowanie całego przedmiotu zamówienia. Oferta musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Oferta może być złożona na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia, lub na innym podobnym formularzu z zachowaniem zasad wymaganych niniejszym postępowaniem.
  5. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, uzupełnienia, lub wycofać złożoną ofertę, z zastrzeżeniem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert.

 

Rozdział VIII Kryteria wyboru ofert

  1. Jedynym kryterium oceny ofert jest kryterium ceny. Zamawiający wybierze ofertę z najtańszą ceną z pośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
  2. W czasie badania oraz oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień w zakresie treści złożonych ofert.
  3. Jeżeli w niniejszym postępowaniu zostaną złożone dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia w terminie wyznaczonym przez niego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować ceny wyższej niż w ofercie podstawowej. Oferty dodatkowe składane będą w sposób opisany w Rozdziale VI.
  4. Zamawiający ma prawo poprawić w złożonych ofertach:
    1. Oczywiste omyłki pisarskie
    2. Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od upływu terminu do składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o przedłużenie terminu związania ofertą tylko jeden raz na okres nie dłuższy niż 60 dni.

 

Rozdział IX unieważnienie postępowania, odrzucenie oferty

  1. Zamawiającemu przysługuje prawo do wybory najkorzystniejszej oferty zgodnie z kryteriami określonymi w treści niniejszego zaproszenia.
  2. Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli:
    1. nie wpłynęła ani jedna oferta w postępowaniu lub wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
    2. cena najkorzystniejszej oferty lun oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć do realizacji niniejszego postępowania, chyba że Zamawiający może zwiększyć tą kwotę do ceny najniższej oferty;
    3. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 złożone oferty dodatkowe są o takiej samej cenie;
    4. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
    5. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie umowy w wyniku rozstrzygnięcia postępowania.

Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

  1. O unieważnieniu postępowania Zamawiający informuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu oraz poprzez zamieszczenie informacji na swojej stronie internetowej.
  2. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
    1. Złożona oferta jest niezgodna z treścią niniejszego Zaproszenia;
    2. Zawiera błędy w obliczeniu ceny, które nie są oczywistymi omyłkami rachunkowymi;
    3. Wykonawca w terminie 3 dni od doręczenia zawiadomienia sprzeciwi się dokonaniu poprawek, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4;
    4. Wykonawca, będący osobą fizyczną, dokona zastrzeżenia danych osobowych (np. poprzez niewskazanie wymaganych informacji) w sposób uniemożliwiający ocenę i/lub wybór oferty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

 

Rozdział X formalności po wyborze oferty

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje (drogą elektroniczną) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieści w/w informację na swojej stronie internetowej.
  2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, podpisał umowę, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia, w miejscu i terminie ustalonym indywidualnie z wybranym Wykonawcą.
  3. W przypadku, w którym wybrany Wykonawca będzie uchylał się od podpisania umowy w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, Zamawiający może wybrać innego Wykonawcę z pośród pozostałych, którzy złożyli oferty w postępowaniu, którego oferta będzie najkorzystniejsza.

 

Rozdział XI Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego pozyskanych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą

Zgodnie z treścią art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, ze zm), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okręgowa w Zamościu  informuje, że:

  1. Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Zamościu z siedzibą przy ul. Orlej 2, 22-400 Zamość, tel. 84 639 60 91, email: biuro.podawcze.pozam@prokuratura.gov.pl .
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z ich przetwarzaniem, w następujący sposób: elektronicznie pod adresem email: iod@zamosc.po.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
  5. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególności osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
  6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów prawa 1).
  7. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy Pzp.
  8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  9. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
    1. dostępu do treści swoich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO w zw. art. 75 ustawy Pzp 2), 5);
    2. żądania sprostowania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 16 RODO w zw. z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy Pzp 3), 5);
    3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na zasadach określonych w art. 18 RODO w zw. z art. 19 ust. 3 oraz 74 ust. 3 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 4);
    4. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
  10. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do:
    1. usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO;
    2. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
  11. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 9 ppkt 1-3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.”

1) Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.

2) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 75 ustawy Pzp).

3) Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp) oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników (art. 76 ustawy Pzp).

4) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp). W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp).

5) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp).

Materiały

Zaproszenie do złożenia oferty
Zaproszenie.pdf 6.62MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zał​_1​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.18MB
Formularz ofertowy
Zał​_2​_Formularz​_Ofertowy.doc 0.07MB
Wzór umowy
Zał​_3​_wzór​_umowy.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}