W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ambasada RP w Lizbonie poszukuje pracownika na stanowisko ds. administracyjno – finansowych

14.02.2023

Ambasada RP w Lizbonie

Ambasada RP w Lizbonie poszukuje pracownika na stanowisko ds. administracyjno – finansowych.  

Miejsce pracy: Lizbona, Ambasada RP

Wymiar czasu pracy: 1 etat, wg prawa polskiego

Wybór na stanowisko odbędzie się w drodze konkursu, a zainteresowani proszeni są o składanie wniosków do 24 lutego 2023 r. 

Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy:

  • Księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym;
  • Prowadzenie raportów kasowych i bankowych;
  • Prowadzenie rozliczeń z tytułu opłat za rozmowy telefoniczne z telefonów stacjonarnych i komórkowych;
  • Rozliczanie zobowiązań i należności pracowników.
  • Rozliczanie kosztów podróży.
  • Przygotowywanie korespondencji w sprawach finansowych.
  • Prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Lupine.
  • Prowadzenie kart inwentarzowych pomieszczeń, kart wyposażenia mieszkań i wyposażenia indywidualnego.
  • Nanoszenie oznakowania na składniki majątku.
  • Prowadzenie teczek osobowych pracowników.
  • Uczestniczenie w komisyjnym archiwizowaniu, brakowaniu i niszczeniu akt;
  • Prowadzenie rozeznania rynku, zbieranie ofert, negocjowanie warunków zakupu;
  • Udział w organizowaniu przyjęć.

 

Zainteresowani powinni spełniać następujące warunki:

  • wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe w zakresie księgowości/ekonomii, stosunków międzynarodowych, administracji;
  • dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
  • biegłą obsługę komputera, w tym programów pakietu MS Office;
  • posiadać obywatelstwo polskie.

 

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość języka portugalskiego na poziomie min. B2;
  • komunikatywność;
  • rzetelność, samodzielność i dobra komunikacja;
  • umiejętności związane z organizacją pracy;
  • umiejętność obsługi urządzeń wspomagających pracę biurową;
  • umiejętność adaptacji i pozytywne nastawienie do pracy w ramach większego zespołu;
  • umiejętność pracy pod presją.

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • wypełniony kwestionariusz osobowy;
  • kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;
  • kopia dokumentu tożsamości potwierdzającego obywatelstwo polskie lub prawo legalnego pobytu na terytorium Portugalii;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

 

Termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w formie elektronicznej prosimy przesyłać do dnia 24.02.2023 r. na adres mailowy: lizbona.amb.sekretariat@msz.gov.pl

 

W tytule wiadomości podając hasło rekrutacja na stanowisko ds. administracyjno – finansowych.

 

Ambasada RP w Lizbonie zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
 

Uwaga! Ambasada nie zapewnia zakwaterowania.

 

Prosimy zainteresowane osoby o przesłanie zgłoszeń wraz z wyrażoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach w celach rekrutacyjnych, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Klauzula informacyjna RODO

Materiały

Klauzula informacyjna
Klauzula​_informacyjna.pdf 0.11MB
kwestionariusz osobowy EKN
kwestionariusz​_osobowy​_EKN.doc 0.14MB
{"register":{"columns":[]}}