W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku dotyczące kompleksowej obsługi serwisowej podsystemów gaszenia gazem pomieszczeń IT Prokuratury Krajowej

15.03.2018

Zamawiający – Prokuratura Krajowa – planuje udzielenie zamówienia na ww. przedmiot; zakres obowiązków Wykonawcy i specyfikację usług podano w Załączniku nr 1.

W ramach rozeznania rynku oraz w celu oszacowania wartości zamówienia, w tym kosztów realizacji zamówienia, zaprasza Państwa do przesłania kalkulacji kosztów zgodnie z załączonym Formularzem cenowym (Załącznik nr 2).

Zamawiający informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
Ma ono wyłącznie na celu rozeznanie cenowe rynku wśród firm mogących zrealizować powyższe zamówienie oraz uzyskanie wiedzy na temat szacunkowych kosztów związanych z planowanym zamówieniem publicznym.

Materiały

Pismo przewodnie
pismo-przewodnie-rozpoznanie-rynku-SUG.pdf 0.42MB
Załącznik nr 1
SUG-specyfikacja-usług-zał-nr-1-.docx 0.03MB
Załącznik nr 2
SUG-kalkulacja-kosztów-formularz-zał-nr-2.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.02.2023 14:38 Weronika Krasnopolska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Weronika Krasnopolska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku dotyczące kompleksowej obsługi serwisowej podsystemów gaszenia gazem pomieszczeń IT Prokuratury Krajowej 2.0 21.02.2023 10:01 Weronika Krasnopolska
Rozeznanie rynku dotyczące kompleksowej obsługi serwisowej podsystemów gaszenia gazem pomieszczeń IT Prokuratury Krajowej 1.0 20.02.2023 14:38 Weronika Krasnopolska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}