W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Ochrona danych osobowych

INFORMACJA ADMINISTRATORA

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – nazwane dalej RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Janiny Garści w Jeleniej Górze, ul. Staromiejska 3, 58-560 Jelenia Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Grzegorz Szajerka, z którego można korzystać e-mailowo: grzegorz.szajerka@jg-psm1st.pl oraz telefonicznie: +48 600960587.
  3. Zgodnie z prawem dotyczącym ochrony danych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz ich kopii ich kopii, sprostowania ich danych, jeśli są one błędne (niezgodne ze stanem faktycznym), usunięcia danych (dotyczy tylko tych danych, które nie są podstawą z punktu widzenia przepisów prawa),ograniczenia oceny, przy czym przepisy działania mogą wpłynąć na możliwość wystąpienia z tego prawa, wycofania się z analizy danych, których to badanie było określone wcześniej zgoda, oraz prawo do wniesienia skarg do Prezesa UODO na skutek zastosowania Pani dane.
  4. Podanie i analizowanie Pani/Pana danych w zakresie odtwarzania w badaniu 3 jest obowiązkiem graficznym. Obowiązek ich oceny wynika z przepisów prawa, aw każdym z: Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sposobie prowadzenia przez dzieci, szkoły i miejsca dokumentacji przebiegu, postępowania wychowawczego i dokumentacji.

INFORMACJA DLA UCZNIÓW I RODZICÓW

  1. Dane uczniów i ich rodziców lub/i opiekunów prawnych w trakcie trwania nauki wykorzystujemy w celu wykonywania ciążących na Szkole właściwych prawnych do których należą: prowadzenie księgi uczniów – w księdze tej wpisuje się imię (imiona) i nazwisko, data i miejsce urodzenia, numer PESEL adres pamięci dziecka, dzieci i rodziców oraz adresy ich pamięci, są różne od adresu pamięci dziecka, a także datę rozpoczęcia nauki w danej szkole oddziału oraz do którego ucznia przyjęto. W księdze zapisy odnotowuje się datę szkoły albo daty i przyczynę opuszczenia szkoły przez ucznia; Jeśli są różne od adresu zamieszkania ucznia, adresy poczty elektronicznej rodziców i numerów ich telefonów, jeśli je zawierają, to i prowadzący prowadzą zajęcia edukacyjne oraz tygodniowy plan zajęć edukacyjnych. Do dziennika wpisuje się również dodatek uczniów na szkolenie
  2. Z danych uzyskanych do realizacji wyżej wynika, że ​​szkoła będzie mogła korzystać przez czas do: sprawowania opieki nad dzieckiem w trakcie przebywania w szkole oraz rejestracji jego wyników w nauce i zachowaniu, przez czas jaki przepis prawa lub instrukcja obsługi szkoły wymaga w zakresie rejestru poszczególnych rejestrów, dzienników i ksiąg ewidencyjnych.
  3. Dane wejściowe są w zakresie od rodzaju dokumentacji odpowiednio: dziennik lekcyjny przez okres 5 lat, księga liczby przez okres 10 lat, arkusze oceny przez okres 50 lat, inne rejestry takie jak rejestr czytelników biblioteki przez okres nieużywany niż do badania nauki i rozliczenia się z biblioteką.
  4. Pani/Pana dane jako uczeń szkoły podlegający podmiotowi określonemu w przepisach prawa do których należą: Minister Edukacji Narodowej - dane dotyczące systemu informacji oświatowej w zakresie dotyczącym ustawy o systemie informacji oświatowej; Centrum Artystycznej, sądom, policji i innym organom i służbom prawnym uprawnionym do ich pozyskiwania i faktycznym w związku z ich ustawą zadań tym: podmiot obsługujący nasze systemy teleinformatyczne lub dostarczającym nam usługi informatyczne typu: dziennik elektroniczny, arkusz ocen i inne; podmiotem należącym do nas usługi w zakresie poczty elektronicznej i innych usług komunikacji elektronicznej.
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom i pracownikom niektóre miejsca (wejście do budynku, hol, korytarze) są możliwe do monitorowania wizyjnego z rejestracją obrazu na standardy w art. 108a ustawy Prawo oświatowe. Administratorem tych danych jest Szkoła.
  6. Obraz z monitoringu szkolnego w otoczeniu szkół, holu i korytarzach przechowywany jest przez Szkołę przez okres do 30 dni. W przypadku, w którym nagranie materiału dowodowego w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Szkoły albo administratora budynku powziął wiadomość, że może być jeden właściwy dowód w postępowaniu, termin powyższy ułatwi przejście do czasu prawomocnego postępowania.

Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest
Grzegorz Szajerka 
e-mail: grzegorz.szajerka@jg-psm1st.pl
tel: +48 600960587

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.01.2023 12:04 Anna Pietrzak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
administrator gov.pl
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ochrona danych osobowych 3.0 09.05.2023 19:27 Anna Pietrzak
Ochrona danych osobowych 2.0 21.03.2023 12:46 Anna Pietrzak
Ochrona danych osobowych 1.0 12.01.2023 12:04 Anna Pietrzak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}