W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zagospodarowanie zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego

  • Data rozpoczęcia: 26.09.2023
  • Data zakończenia: 03.10.2023 15:00

Materiały

Informacja o likwidacji zużytych składników majątku ruchomego
Informacja​_o​_zbędnych​_i​_zużytych​_składnikach​_majątku​_ruchomego.pdf 0.12MB
Załącznik nr 1 do ogłoszenia o likwidacji zużytych składników rzeczowych majątkowych PSM I st. im. J. Garści w Jeleniej Górze
Załącznik​_nr​_1​_​_Wykaz​_zbędnych​_i​_zużytych​_składnikach​_rzeczowych​_majątku​_ruchomego​_(1).pdf 0.17MB
Załącznik nr 2 - wzór wniosku
Załącznik​_nr​_2​_​_​_Wzór​_wniosku.doc 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.09.2023 19:18 Anna Pietrzak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Pietrzak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zagospodarowanie zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego 1.0 26.09.2023 19:18 Anna Pietrzak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}