Dostęp do informacji publicznej

Informacja publiczna nie zamieszczona na podmiotowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej może być udostępniona na wniosek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2020 poz. 2176)

Tryb występowania o udostępnienie informacji publicznej:

Osoby chcące uzyskać informację z zakresu działania placówki, proszone są o wypełnienie wniosku o udostępnienie informacji publicznej.

Wypełniony wniosek można przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psm.mielec.pl
  • listownie na adres:
    Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Mieczysława Karłwoicza w Mielcu
    ul. Tadeusza Kościuszki 10
    39-300 Mielec
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PANST_SZKOL_MUZ_MIELEC/skrytka
 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
wiosek​_o​_udostepnienie​_danych.pdf 0.03MB
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
wiosek​_o​_udostepnienie​_danych.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.01.2023 11:08 Konrad Sosiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Witek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 05.01.2023 11:08 Konrad Sosiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}