Rada rodziców
Skład Rady Rodziców
WYBÓR RADY RODZICÓW - 19.09.2023 - godz. 18.00
W dniu 19 września 2023 roku odbyło się walne zebranie rodziców uczniów Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia, im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu. Na spotkaniu m. in.: przedstawione zostało sprawozdanie finanowe za miniony rok szkolny i został wybrany nowy skład Rady Rodziców na rok szkolny 2023/2024.
Po walnym zebraniu na pierwszym zebraniu Rady Rodziców w nowym składzie został wybrany przewodzniczący rady na rok szkolny 2023/2024.
- Waldemar Maziarz - przewodniczący
- Ewelina Trzpis - wiceprzewodniczący
- Ewa Działowska - sekretarz
- Katarzyna Wójtowicz
- Agnieszka Mrozik
- Paulina Dulik-Kopera
- Agata Hyjek-Pawełek
Kontakt: radarodzicow@psm.mielec.pl
Informacja o opłatach obowiązujących za rok szkolny 2023/2024:
RADA RODZICÓW
100,00 zł na cały rok szkolny
UWAGA: Zgodnie z decyzją Rady Rodziców z dn. 14.09.2022 - Ustalona została wysokość składki na Radę Rodziców - 100 zł od jedną rodzinę (rodzina - jedno gospodarstwo domowe - niezależnie od ilości dzieci w szkole). Osobom, które dokonały wpłat za pozostałe rodzeństwo szkoła dokona zwrotów na podane konta.
WPŁATA NA RADĘ RODZICÓW
Opłat można dokonywać w pokoju 207 (kasa/xero) lub przelewem na konto:
95 9183 0005 2001 0000 3681 0002
Rada Rodziców przy PSM w Mielcu, ul. Kościuszki 10, 39-300 Mielec
w tytule proszę wpisać: "wsparcie statutowej działalności PSM"
WYPOŻYCZENIE INSTRUMENTU
Warunki wypożyczenia instrumentu:
- osoba wypożyczająca (rodzic) z ważnym dowodem osobistym,
- osoba poręczająca (ktoś znajomy lub z rodziny, ale nie drugi rodzic/małżonek) z ważnym dowodem osobistym,
- wpłata za wypożyczenie instrumentu szkolnego - 100,00 zł na cały rok szkolny,
- przy wypożyczeniu i oddaniu instrumentu obowiązkowo powinien być obecny nauczyciel kierujący (ten, który będzie uczył ucznia),
- opłaty obowiązują również za korzystanie z instrumentu szkolnego podczas obowiązkowych zajęć oraz podczas samodzielnego ćwiczenia (fortepian, organy, akordeon, kontrabas, klawesyn) - 70,00 zł na cały rok szkolny.
UWAGA: Inny umer konta niż na radę rodziców!
WPŁATA ZA WYPOŻYCZENIE LUB KORZYSTANIE Z INSTRUMENTÓW W SZKOLE:
Opłat można dokonywać w pokoju 207 (kasa/xero) lub przelewem na konto:
94 1010 1528 2001 4913 9134 0000
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. w Mielcu, ul. Kościuszki 10, 39-300 Mielec
w tytule proszę wpisać: "dar na instrumentarium szkolne" oraz imię i nazwisko ucznia
Wszelkie formalności związane z wypożyczaniem lub zamianą instrumentów należy zgłaszać do referenta, Pani Ilony Liberadzkiej-Ratusińskiej (pokój 207 - kasa/xero) kontakt: referent@psm.mielec.pl
Materiały
Regulamin Rady RodzicówRegulamin_Rady_Rodzicow_PSM_uchwalony_15112022.pdf 0.21MB