W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Pracownicy obsługi szkoły

Portiernia (godziny dopołudniowe), archiwum szkolne, fotograf wydarzeń szkolnych: Sylwia Świerczek archiwum@psm.mielec.pl 

Portiernia (godziny popołudniowe): Henryk Bauer

Wszelka inna pomoc: Alicja Buda / Kazimierz Nowak / Ryszard Sołtys / Bożena Kazimierska

Stroiciel pianin i fortepianów:

Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Grzegorz Ćwięka - iodo@psm.mielec.pl 

 

Osoby zatrudnione w ramach realizacji Projektu Unijnego pn. „Tworzenie warunków do rozwoju oferty kulturalnej poprzez zakup sprzętu i trwałego wyposażenia dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu”, POIS.08.01.00-00-0036/17

Realizator dźwięku, obsługa techniczna koncertów i innych wydarzeń szkolnych, obsługa informatyczna szkoły: Michał Witekmwitek@psm.mielec.pl / Michał Borowiecmborowiec@psm.mielec.pl 

Realizator obrazu, obsługa techniczna koncertów i innych wydarzeń szkolnych: Konrad Sosiński - ksosinski@psm.mielec.pl 

Realizator światła, obsługa techniczna koncertów i innych wydarzeń szkolnych/elektryk: Marian Baummbaum@psm.mielec.pl

*Każdy z pracowników realizujący projekt unijny może mieć wyznaczone przez dyrektora szkoły w ciągu tygodnia inne godziny pracy wynikające z przydziału zadań dotyczących bieżącej obsługi wydarzeń szkolnych i innych zleconych czynności (w tym pracy zdalnej) 

 
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.01.2023 11:07 Konrad Sosiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Witek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Pracownicy obsługi szkoły 3.0 01.09.2023 22:26 Michał Witek
Pracownicy obsługi szkoły 2.0 09.02.2023 18:32 Michał Witek
Pracownicy obsługi szkoły 1.0 05.01.2023 11:07 Konrad Sosiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}