W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Struktura organizacyjna

W skład Powiatowej Stacji wchodzą następujące komórki organizacyjne:

  1. Oddział Nadzoru (ON), w skład którego wchodzą:

    a) Sekcja Higieny Żywności, Żywienia i Przedmiotów Użytku - ON-HŻ,

    b) Sekcja Higieny Komunalnej - ON-HK,

    c) Stanowisko Pracy do Spraw Epidemiologii - ON-E,

    d) Stanowisko Pracy do Spraw Higieny Pracy - ON-HP,

    e) Stanowisko Pracy do Spraw Higieny Dzieci i Młodzieży - ON-HDM,

    f) Stanowisko Pracy do Spraw Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego - ON-ZNS;

  2. Oddział Ekonomiczny i Administracyjny (OEA), w skład którego wchodzą:

    a) Stanowisko Pracy do Spraw Ekonomicznych - OEA-E,

    b) Stanowisko Pracy do Spraw Administracyjnych - OEA-A,

    c) Stanowisko Pracy do Spraw Informatyki -  OEA-I;

  3. Stanowisko Pracy Głównego Księgowego - GK;

  4. Stanowisko Pracy Głównego Specjalisty do Spraw Systemu Jakości - SJ;

  5. Stanowisko Pracy do Spraw Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia - OZ;

  6. Stanowisko Pracy Radcy Prawnego - RP;

  7. Stanowisko Pracy do Spraw Kadr i Szkoleń - KS;

  8. Stanowisko Pracy do Spraw Organizacji i Statystyki - SO;

  9. Stanowisko Pracy do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej - BHP;

  10. Stanowisko Pracy do Spraw Obrony Cywilnej i Spraw Obronnych - OC;

  11. Stanowisko Pracy Pełnomocnika Do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych - IN,

  12. Stanowisko Pracy Inspektora Ochrony Danych - IOD,

  13. Stanowisko Pracy Archiwisty - A

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.12.2020 15:23 Marek Pawlak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Pawlak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Struktura organizacyjna 1.0 17.12.2020 15:23 Marek Pawlak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP