W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z DZIAŁANIAMI PODEJMOWANYMI W CELU ZAPOBIEGANIA, PRZECIWDZIAŁANIA I ZWALCZANIA WIRUSA SARS - COV-2 POWODUJĄCEGO CHOROBĘ COVID -19 - aktualizacja 03.02.2022

Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych — Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze sprostowaniem), informuję że:

  1. Administratorem danych przetwarzanych przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną  w Rykach jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
    w Rykach, dalej zwany Administratorem, z siedzibą w Rykach, ul. Poniatowskiego 2, 08-500 Ryki, e-mail:psse.ryki@pis.gov.pl, https://www.gov.pl/web/psse-ryki
  2. W celu kontaktu z inspektorem ochrony danych w Powiatowej Stacji, mogą Państwo skorzystać z następujących możliwości:
  1. elektronicznie na  adres e-mail: dpo@psseryki.idsl.pl
  2. listownie na adres: 08-500 Ryki, ul. Poniatowskiego 2,
  1. Dane osobowe są przetwarzane w celu zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania wirusa SARS — CoV-2 powodującego chorobę COVID 19 oraz w celu monitorowania stanu epidemii
  2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny przetwarzania danych osobowych) i/lub art. 6 ust. 1 lit. e RODO (wykonywanie zadania realizowanego w interesie publicznym) oraz art. 9 ust. 2 lit. i RODO (przetwarzanie szczególnych kategorii danych) ze względów związanych z interesem publicznym w dziedzinie zdrowia publicznego w związku z:
  1. ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID -19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 2095 z późn. zm.);
  2. ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2021 r., poz. 2069 z późn. zm.);
  3. rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    (Dz. U z 2022 r. poz. 149);
  4. ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2021 r.,
    poz. 195);
  5. rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 października 2014 r. w sprawie systemów wymiany informacji w zakresie dotyczącym zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej. (Dz.U.2021 poz. 226)
  1. Informacje o kategoriach odbiorców danych osobowych: Dane osobowe będą przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora (w tym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych w zakresie obsługi systemów teleinformatycznych i informatycznych), a także innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  2. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla zrealizowania celu, w którym zostały zebrane, zgodnie z obowiązującym u Administratora Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
  3. Uprawnienia z art. 15-21 RODO:
  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych; żądania ich sprostowania; ograniczenia przetwarzania, w przypadkach wymienionych w RODO oraz prawo
    do sprzeciwu w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
  2. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych oraz ich usunięcia i do sprzeciwu w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. I lit. c RODO.
  1. Prawo do wniesienia skargi: Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: 00— 193 Warszawa, ul. Stawki 2).
  2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne dla zrealizowania obowiązków i zadań Administratora o których mowa powyżej.
  3. W trakcie przetwarzania danych dochodzi do profilowania jednakże Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
{"register":{"columns":[]}}