W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat PPIS dot. korespondencji obywateli w sprawie COVID-19

29.11.2020

Logo Pis

Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Sandomierzu informuje, że w związku z wprowadzeniem systemu SEPIS (System Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej) wszystkie sprawy związane z COVID-19 należy zgłaszać:

online poprzez formularz na stronie https://www.gov.pl/web/gov/zglos-kwarantanne  

lub poprzez infolinię na numer + 48 222 500 115.

Korespondencja obywateli dotycząca COVID-19 kierowana bezpośrednio na adres e-mailowy, nie będzie rozpatrywana od dnia 30.11.2020r. włącznie.

 

Pozostałe sprawy mogą być kierowane do Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Sandomierzu drogą mailową.

 

Czas odpowiedzi na otrzymane zgłoszenia, w związku z bardzo dużą ilością rozpatrywanych spraw, może być wydłużony.

{"register":{"columns":[]}}