W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Sprawy z zakresu działania Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Szczecinie przyjmowane i załatwiane są w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Szczecinie ul. Wincentego Pola 6, 71-342 Szczecin w godzinach: 7.25 – 15.00.

Sprawy załatwiane są w trybie i terminach określonych przez kodeks postępowania administracyjnego.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 922) informuję, iż administratorem danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Szczecinie ul. Wincentego Pola 6, 71-342 Szczecin. Dane osobowe przetwarzane będą w celu spełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanego wyżej celu.

Sekretariat  Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Szczecinie

ul. Wincentego Pola 6, 71-342 Szczecin e-mail: psse.szczecin@sanepid.gov.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.10.2021 00:23 Piotr Szałkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Szałkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przyjmowanie i załatwianie spraw 2.0 13.06.2022 11:04 Piotr Szałkiewicz
Przyjmowanie i załatwianie spraw 1.0 01.10.2021 00:23 Piotr Szałkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}