Powrót

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy: młodszy asystent w Sekcji Higieny Dzieci i Młodzieży

18.08.2025

INFORMACJA

O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku

 

 

 

młodszy asystent Sekcji Higieny Dzieci i Młodzieży

nazwa stanowiska pracy

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani

Magdalena Braun,  zamieszkała we Włocławku

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

 

Wyżej wymieniona osoba spełniła kryteria formalne określone w ogłoszeniu  o naborze oraz posiada wykształcenie i umiejętności wymagane na wskazanym w ogłoszeniu o pracę stanowisku pracy.

Włocławek, dnia 11.09.2025 r.

 

SPROSTOWANIE

 

W Ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko pracy:

młodszy asystent w Sekcji Higieny Dzieci i Młodzieży w Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej we Włocławku,

Data ukazania się ogłoszenia:  18.08.2025 r., 

winno być: Wymiar etatu: pełen etat (1/1) umowa na czas nieokreślony

 

Włocławek, dnia 02.09.2025 r.

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku

 

Data ukazania się ogłoszenia:

18.08.2025 r.

 

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Włocławku ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

młodszy asystent w Sekcji Higieny Dzieci i Młodzieży

(nazwa stanowiska)

Wymiar etatu: pełen etat (1/1) umowa na czas określony

PODSTAWOWY ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU PRACY:

 

  1. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  2. Prowadzenie bieżącego nadzoru sanitarnego w zakresie higieny pomieszczeń i wymagań
    w stosunku do sprzętu używanego w szkołach i innych placówkach oświatowo-wychowawczych, szkołach wyższych oraz w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży.
  3. Wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie nadzoru nad szkołami i innymi placówkami oświatowo-wychowawczymi, żłobkami, szkołami wyższymi, placówkami wypoczynku dzieci i młodzieży oraz innymi obiektami.
  4. Prowadzenie badań i ocena warunków środowiska szkolnego w zakresie stanowiska pracy ucznia.
  5. Analiza i ocena rozkładów zajęć lekcyjnych w zakresie wymogów higieny.
  6. Właściwe dokumentowanie wykonywanych czynności poprzez sporządzanie protokołów
    z kontroli oraz prawidłowe wypełnianie druku mandatu karnego w przypadku jego zastosowania.
  7. Właściwe prowadzenie postępowania administracyjnego oraz postępowania egzekucyjnego w administracji.
  8. Przyjmowanie zgłoszeń i interwencji klientów związanych z zakresem zadań Sekcji i wdrażanie stosownego postępowania.
  9. Prowadzenie rejestrów obowiązujących w Sekcji.
  10. Sporządzanie sprawozdań zgodnie z „Programem badań statystycznych statystyki publicznej”.
  11. Sporządzanie meldunków, ocen, analiz, opinii, informacji wynikających z zakresu działania Sekcji.
  12. Obsługa systemów informatycznych Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  13. Współpraca i wymiana informacji pomiędzy wszystkimi komórkami organizacyjnymi PSSE we Włocławku.
  14. Udział w kursach i szkoleniach pozwalających na podnoszenie własnych kwalifikacji
    i poziomu wiedzy oraz przekazywanie odpowiednich informacji pracownikom PSSE w zależności od zakresu zdobytych wiadomości i umiejętności.
  15. Bieżąca analiza zmian obowiązującego prawa oraz norm.
  16. Przestrzeganie Instrukcji Kancelaryjnej w zakresie tworzenia i obiegu dokumentacji.
  17. Przygotowywanie do archiwizacji dokumentów z zakresu działalności Sekcji.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe drugiego stopnia – tytuł zawodowy: magister; wykształcenie i kwalifikacje zgodne z aktualnie obowiązującym rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r.
    w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz. U. z 2010 r. Nr 48, poz. 283); kierunek: biologia, zdrowie publiczne, technologia żywności,
    żywienie człowieka lub inne mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  2. Staż pracy: minimum 1 rok.
  3. Obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym   na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
  5. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Kandydat urodzony przed dniem 1 lipca 1972 r. nie mógł być pracownikiem, pełnić służby ani być współpracownikiem w rozumieniu art. 3a  ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów w rozumieniu art. 2 ustawy, organów bezpieczeństwa państwa w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  7. Zgodnie z zapisami art. 13a ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, pracownik bez zgody właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego nie może prowadzić działalności gospodarczej, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy  pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności, wykonywać dodatkowych zajęć zarobkowych.
  8. Znajomość przepisów  prawnych mających zastosowanie w Państwowej Inspekcji Sanitarnej jako organu nadzoru nad warunkami higieny procesów nauczania i wychowania, higieny wypoczynku i rekreacji, zasad postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych. 
  9. Umiejętność interpretacji przepisów prawnych.
  10. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (programy Excel, Word, inne).
  11. Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, formułowania wniosków, przeprowadzania analiz.
  12. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania.
  13. Dyspozycyjność.
  14. Dokładność w wykonywaniu zadań.
  15. Umiejętność pracy z klientem i w zespole.
  16. Odpowiedzialność.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy.
  2. Wysoka kultura osobista.
  3. Sumienność.
  4. Punktualność.

 

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność  z oryginałem),
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  6. Oświadczenie kandydata:
    • o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane                z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,
    • o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • o nieprowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej lub wykonywaniu dodatkowych zajęć zarobkowych.

- oświadczenie kandydata urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,  że nie pracował  i nie pełnił   służby ani nie był współpracownikiem w rozumieniu art. 3a  ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów w rozumieniu art. 2 ustawy, organów bezpieczeństwa państwa w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO)
informuję:

Administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych przez Pana/Panią dokumentach aplikacyjnych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku,  z siedzibą przy ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek.

W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku został powołany Inspektor ochrony danych z którym można się skontaktować pod adresem mail: iod.psse.wloclawek@sanepid.gov.pl.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego,
na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu Pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

Inne ponad miarowe dane, podane z Pana/Pani inicjatywy jako kandydata,  przetwarzane będą 
na podstawie zgody, tj. art. 6 ust.1 lit. a) RODO.

Przysługuje Panu/Pani prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie, które będzie skutkowało zatrzymaniem procesu naboru. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Administrator może przetwarzać również inne dane osobowe dotyczące np.: niekaralności, zdolności      do czynności prawnych, czy zdrowia, jednak zawsze w tych przypadkach posiada podstawę prawną        do ich przetwarzania.

Pana/Pani dane osobowe nie będą przechowywane dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania lub odwołania zgody. Administrator nie będzie przetwarzał ich również w dalszych procesach rekrutacyjnych.

Dokumenty aplikacyjne podlegają zwrotowi w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru.
Po zakończeniu naboru, dane z niewyłonionych ofert prowadzonego procesu rekrutacji
są niszczone. Dokumenty osoby, która została wybrana są dołączane do akt pracowniczych.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo              do żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Pani/Pana dane będą przetwarzane niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie, jednak konsekwencją niepodania danych będzie wykluczenie z procesu rekrutacyjnego.

 

Wymagane dokumenty winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście            lub doręczone listownie w terminie do dnia 27.08.2025 r.  pod adresem: Powiatowa Stacja  Sanitarno-Epidemiologiczna we Włocławku, ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek (pokój nr 3) w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „nabór na wolne stanowisko pracy – młodszy asystent w Sekcji Higieny Dzieci
i Młodzieży
”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do PSSE we Włocławku), nie będą rozpatrywane.

 

 

Inne informacje:

Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych. Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Włocławku zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie             z wybranymi osobami.

Do pobrania:

• Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze 
w PSSE we Włocławku

• Wzór oświadczenia

Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od dnia  zakończenia procedury naboru, po tym terminie  Komisja Rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej PSSE     we Włocławku (https://pssewloclawek.bip.gov.pl).

UWAGA!

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Włocławku zapewnia odpowiednie warunki pracy dla osób niepełnosprawnych z lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.

 

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 54 411 68 33, wew. 33.

Materiały

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE w formacie doc
kwestionariusz​_osobowy.doc 0.03MB
Oświadczenie w formacie doc
oswiadczenie​_(w​_formacie​_doc).doc 0.03MB
Oświadczenie w formacie pdf
oswiadczenie​_(w​_formacie​_​_pdf).pdf 1.23MB
REGULAMIN NABORU NA WOLNE STANOWISKA PRACY, W TYM KIEROWNICZE STANOWISKA PRACY w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku
regulamin​_naboru​_na​_wolne​_stanowisko​_pracy,​_w​_tym​_kierownicze​_stanowiska​_pracy.pdf 0.90MB
Zarządzenie Nr 17/2024 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku z dnia 15 kwietnia 2024 roku w sprawie zmiany Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy, w tym kierownicze stanowiska pracy w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku
Zarządzenie​_nr​_17​_2024​_nabór​_2024041515042024.pdf 1.86MB
Zarządzenie Nr 21/20I9 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku z dnia 19 lipca 2019 roku w sprawie zmiany Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy, w tym kierownicze stanowiska pracy w Powiatowej Stacji Sanitarno-EpidemiologicznĄ we Włocławku
zarządzenie​_21​_2019.pdf 0.72MB
{"register":{"columns":[]}}