W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy: stażysta w Sekcji Nadzoru nad Bezpieczeństwem Żywności i Żywienia

02.09.2025

 

INFORMACJA

O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku

 

 

 

stażysta w Sekcji Nadzoru nad Bezpieczeństwem Żywności i Żywienia

nazwa stanowiska pracy

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana
Pani Ewelina Misterska, zamieszkała w Fabiankach.

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

 

Wyżej wymieniona osoba spełniła kryteria formalne określone w ogłoszeniu  o naborze oraz posiada wykształcenie i umiejętności wymagane na wskazanym w ogłoszeniu o pracę stanowisku pracy.

 

Włocławek, dnia 22.09.2025 r.

 

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku

 

 

Data ukazania się ogłoszenia:

02.09.2025 r.

 

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Włocławku ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

stażysta w Sekcji Nadzoru nad Bezpieczeństwem Żywności i Żywienia

(nazwa stanowiska)

Wymiar etatu: pełen etat (1/1) na czas określony

Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:

  1. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  2. Wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczne i zdrowotne warunków produkcji, transportu, przechowywania i sprzedaży żywności oraz warunków żywienia zbiorowego; nadzoru nad jakością zdrowotną żywności; warunków zdrowotnych produkcji i obrotu materiałami i wyrobami przeznaczonymi do kontaktu z żywnością.
  3. Kontrola spełnienia wymagań higienicznych i zdrowotnych w ramach wykonywania zadań bieżącego nadzoru sanitarnego poprzez:

- pobieranie próbek żywności, materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością
i dostarczanie ich do wyznaczonego la
boratorium badawczego, zgodnie z harmonogramem planu poboru próbek w ramach urzędowej kontroli żywności i monitoringu,

- właściwe dokumentowanie wykonywanych czynności poprzez sporządzanie protokołów z kontroli, protokołów pobierania próbek,

- właściwe prowadzenie postępowania administracyjnego oraz postępowania egzekucyjnego
w administracji, w tym pełnej dokumentacji od przygotowania projektu decyzji administracyjnej  

do tytułu wykonawczego stosowanego w egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym oraz postanowienia o nałożeniu grzywny włącznie,

-  postępowanie zgodnie z procedurami urzędowych kontroli żywności.

  1. Prowadzenie rejestrów obowiązujących w Sekcji.
  2. Współudział w planowaniu zadań i opracowywaniu sprawozdań liczbowych i opisowych, meldunków, informacji, ocen, analiz, opinii i innych dokumentów w zakresie działania Sekcji.
  3. Prawidłowe postępowanie w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia niewłaściwej jakości                  zdrowotnej środków spożywczych, materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością wraz z udokumentowaniem wykonanych czynności.
  4. Prowadzenie dochodzeń epidemiologicznych w ogniskach zatruć i zakażeń pokarmowych.
  5. Podejmowanie stosownych działań w ramach powiadomień w systemie RASFF.
  6. Przyjmowanie zgłoszeń i interwencji klientów związanych z zakresem zadań Sekcji i wdrażanie       stosownego postępowania.
  7. Przestrzeganie Instrukcji Kancelaryjnej w zakresie tworzenia i obiegu dokumentacji.
  8. Przygotowywanie do archiwizacji  dokumentów wynikających z działalności na stanowisku pracy.
  9. Wykonywanie zadań wynikających z zapisów dokumentów Systemu Jakości.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe drugiego stopnia – tytuł zawodowy magistra; wykształcenie i kwalifikacje zgodne z aktualnie obowiązującym rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r.
    w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz. U. z 2010 r. Nr 48, poz. 283); kierunek:
    technologia żywności, żywienie człowieka, chemia spożywcza, bezpieczeństwo żywności, dietetyka, towaroznawstwo, zdrowie publiczne lub inne mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  2. Obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
  4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Kandydat urodzony przed dniem 1 lipca 1972 r. nie mógł być pracownikiem, pełnić służby ani być współpracownikiem w rozumieniu art. 3a  ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów w rozumieniu art. 2 ustawy, organów bezpieczeństwa państwa w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  6. Zgodnie z zapisami art. 13a ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, pracownik bez zgody właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego nie może prowadzić działalności gospodarczej, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności, wykonywać dodatkowych zajęć zarobkowych.
  7. Znajomość przepisów prawnych: ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej  oraz przepisów prawnych mających zastosowanie w nadzorze nad warunkami zdrowotnymi żywności i żywienia, zasad postępowania administracyjnego i postępowania egzekucyjnego w administracji, ochrony danych osobowych. 
  8. Umiejętność interpretacji przepisów prawnych.
  9. Dobra znajomość obsługi komputera (programy Excel, Word, inne).
  10. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  11. Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, formułowania wniosków, przeprowadzania analiz.
  12. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania. 
  13. Dyspozycyjność.
  14. Zdolności analityczne.
  15. Dokładność. 
  16. Odpowiedzialność. 
  17. Umiejętność pracy z klientem i w zespole.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy, 
  2. sumienność,
  3. punktualność, 
  4. wysoka kultura osobista. 

 

Wymagane dokumenty:

1)          List motywacyjny,

2)          CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)          Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4)          Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność  z oryginałem),

5)          Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność  z oryginałem),

6)          Oświadczenie kandydata urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,  że nie pracował  i nie pełnił   służby ani nie był współpracownikiem w rozumieniu art. 3a  ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów w rozumieniu art. 2 ustawy, organów bezpieczeństwa państwa w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r.

7)          oświadczenie kandydata:

  • o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,
  • o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • o nieprowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej lub wykonywaniu dodatkowych zajęć zarobkowych.

     

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO)
informuję:

Administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych przez Pana/Panią dokumentach aplikacyjnych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku, Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku, z siedzibą przy ul. Kilińskiego 16,
87-800 Włocławek.

W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku został powołany Inspektor ochrony danych z którym można się skontaktować pod adresem mail: iod.psse.wloclawek@sanepid.gov.pl

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego,
na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu Pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

Inne ponad miarowe dane, podane z Pana/Pani inicjatywy jako kandydata,  przetwarzane będą 
na podstawie zgody, tj. art. 6 ust.1 lit. a) RODO.

Przysługuje Panu/Pani prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie, które będzie skutkowało zatrzymaniem procesu naboru. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Administrator może przetwarzać również inne dane osobowe dotyczące np.: niekaralności, zdolności do czynności prawnych, czy zdrowia, jednak zawsze w tych przypadkach posiada podstawę prawną do ich przetwarzania.

Pana/Pani dane osobowe nie będą przechowywane dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania lub odwołania zgody. Administrator nie będzie przetwarzał ich również w dalszych procesach rekrutacyjnych.

Dokumenty aplikacyjne podlegają zwrotowi w ciągu 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru.
Po zakończeniu naboru, dane z niewyłonionych ofert prowadzonego procesu rekrutacji są niszczone. Dokumenty osoby, która została wybrana są dołączane do akt pracowniczych.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo
do żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Pani/Pana dane będą przetwarzane niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie, jednak konsekwencją niepodania danych będzie wykluczenie z procesu rekrutacyjnego.

 

 

Wymagane dokumenty winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie (data wpływu do PSSE we Włocławku) w terminie do dnia 12.09.2025 r.
pod adresem: Powiatowa Stacja  Sanitarno-Epidemiologiczna we Włocławku, ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek (pokój nr 3) w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „nabór na wolne stanowisko pracy – stażysta w Sekcji Nadzoru nad Bezpieczeństwem Żywności i Żywienia”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do PSSE we Włocławku), nie będą rozpatrywane.

 

 

Inne informacje:

Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych.

Do pobrania:

• Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze 
w PSSE we Włocławku

• Wzór oświadczenia

Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od dnia  zakończenia procedury naboru, po tym terminie  Komisja Rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej PSSE
we Włocławku (https://pssewloclawek.bip.gov.pl). 

UWAGA!

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Włocławku zapewnia odpowiednie warunki pracy dla osób niepełnosprawnych z lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 54  411 68 33, wewn. 33.

Materiały

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE w formacie doc
kwestionariusz​_osobowy.doc 0.03MB
Oświadczenie w formacie doc
oswiadczenie​_(w​_formacie​_doc).doc 0.03MB
Oświadczenie w formacie pdf
oswiadczenie​_(w​_formacie​_​_pdf).pdf 1.23MB
REGULAMIN NABORU NA WOLNE STANOWISKA PRACY, W TYM KIEROWNICZE STANOWISKA PRACY w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku
regulamin​_naboru​_na​_wolne​_stanowisko​_pracy,​_w​_tym​_kierownicze​_stanowiska​_pracy.pdf 0.90MB
Zarządzenie Nr 17/2024 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku z dnia 15 kwietnia 2024 roku w sprawie zmiany Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy, w tym kierownicze stanowiska pracy w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku
Zarządzenie​_nr​_17​_2024​_nabór​_2024041515042024.pdf 1.86MB
Zarządzenie Nr 21/20I9 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku z dnia 19 lipca 2019 roku w sprawie zmiany Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy, w tym kierownicze stanowiska pracy w Powiatowej Stacji Sanitarno-EpidemiologicznĄ we Włocławku
zarządzenie​_21​_2019.pdf 0.72MB
{"register":{"columns":[]}}