W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Księga Komunikacji Kryzysowej

Poradnik „Księga Komunikacji Kryzysowej. Podstawy zarządzania informacją w kryzysie” jest kierowany przede wszystkim do rzeczników i pracowników biur prasowych, aby wspomóc ich w prowadzeniu spójnej polityki informacyjnej i ułatwić komunikowanie, zwłaszcza w pierwszych godzinach kryzysu, gdy działania prowadzone są pod presją czasu oraz mediów. Mamy również nadzieję, że poradnik przyda się także innym osobom, jako zbiór podstawowych wiadomości o zasadach i znaczeniu komunikacji społecznej w kryzysie.

Materiały

Księga Komunikacji Kryzysowej
Księga​_Komunikacji​_Kryzysowej​_2017.pdf 0.81MB
{"register":{"columns":[]}}