W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia

Wymagania formalne dotyczące wniosku
Wydział Ocen Oddziaływania na Środowisko
Zadanie Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
Podstawa prawna 1) Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
2) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.
Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy

1) karta informacyjna przedsięwzięcia (3 egzemplarze + forma elektroniczna) lub raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (3 egzemplarze + forma elektroniczna);
2) poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmująca przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmująca obszar, na który będzie ono oddziaływać;
3) mapa w skali zapewniającej czytelność przedstawionych danych z zaznaczonym przewidywanym terenem, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym obszarem, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcia, wraz z zapisem mapy w formie elektronicznej;
4) wypis z ewidencji gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obszar, na który będzie ono oddziaływać zastrzeżeniem art. 74 ust. 1a – 1c ustawy ooś;
5) wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo informacja o braku planu;
6) dowód uiszczenia opłaty skarbowej;
7) pełnomocnictwo, jeśli inwestor lub organ działa za pośrednictwem innej osoby upoważnionej + dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Forma załatwienia sprawy Decyzja administracyjna
Miejsce złożenia dokumentów

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
ul. Dworcowa 81
85-009 Bydgoszcz

Kancelaria: VII piętro, pokój nr 712
tel.: 52 50-65-666, fax: 52 50-65-667
Adres skrzynki elektronicznej podawczej e-PUAP: /rdosbydgoszcz/SkrytkaESP

Opłata

205 zł
Tytuł wpłaty „Opłata skarbowa za wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach”
17 zł
Tytuł wpłaty: „Opłata skarbowa za pełnomocnictwo”

Dane do wniesienia opłaty skarbowej:
Urząd Miasta Bydgoszczy
52 1240 6960 3892 1000 0000 0000

Tryb odwoławczy Od decyzji przysługuje stronie, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia, odwołanie do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, za pośrednictwem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy.
Uwagi / inne informacje Brak

Materiały

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia
RDOS​_Bydgoszcz​_wniosek​_o​_wydanie​_decyzji​_srodowiskowej.docx 0.02MB
Karta informacyjna przedsięwzięcia (KIP)
RDOS​_Bydgoszcz​_wzor​_karty​_informacyjnej​_przedsiewziecia.docx 0.03MB
Oświadczenie inwestora
RDOS​_Bydgoszcz​_oswiadczenie​_inwestora​_icon.docx 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.12.2021 14:40 Anna Gondek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Gondek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia 4.0 30.05.2023 12:52 Anna Gondek
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia 3.0 03.11.2022 14:42 Anna Gondek
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia 2.0 04.07.2022 11:15 Anna Gondek
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia 1.0 09.12.2021 14:40 Anna Gondek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}