W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ambasada RP w Pretorii poszukuje pracownika na stanowisko: kierowca - technik

20.12.2021

Ambasada RP w Pretorii ogłasza nabór na pracownika na stanowisku technik - kierowca.

Ambasada RP w Pretorii

Miejsce pracy: Pretoria, Ambasada RP

Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godzin tygodniowo

Wybór na stanowisko odbędzie się w drodze konkursu, a zainteresowani proszeni są o składanie wniosków do 15 stycznia 2022 r. 

Zainteresowani powinni spełniać następujące warunki:

  • wykształcenie min. średnie
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • zaświadczenie o niekaralności;
  • znajomość obsługi komputera, w tym programów pakietu MS Office;
  • zdolności i umiejętności techniczne pozwalające na bieżące, podstawowe naprawy urządzeń i elementów wyposażeniu budynku

Wymagania dodatkowe:

  • komunikatywność;
  • znajomość języka polskiego będzie dodatkowym atutem;
  • rzetelność, samodzielność i dobra komunikacja;
  • umiejętności związane z organizacją pracy;
  • umiejętność obsługi urządzeń wspomagających pracę biurową;
  • umiejętność adaptacji i pozytywne nastawienie do pracy w ramach większego zespołu;
  • umiejętność pracy pod presją;
  • dyspozycyjność, czasami również w czasie weekendu
  • posiadane uprawnienia elektryczne będą dodatkowym atutem
  • wykształcenie techniczne lub doświadczenie w pracy na stanowiskach technicznych i biurowych będzie dodatkowym atutem.
  • prawo jazdy z min. 15-o letnim doświadczeniem w prowadzeniu pojazdów

Wymagane dokumenty:

  • kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;
  • CV ze zdjęciem i listem motywacyjnym;
  • kopia dokumentu tożsamości (paszport lub dowód osobisty) i prawo legalnego pobytu na terytorium RPA (jeśli dotyczy);
  • zaświadczenie o niekaralności;
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  • kopia prawa jazdy

Termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty w formie elektronicznej prosimy przesyłać do dnia 15.01.2022 r. na adres mailowy: pretoria.amb.adm@msz.gov.pl.

W tytule wiadomości podając hasło Rekrutacja do pracy

Ambasada RP w Pretorii zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. 

Uwaga! Ambasada nie zapewnia zakwaterowania.

Prosimy zainteresowane osoby o przesłanie zgłoszeń wraz z wyrażoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach w celach rekrutacyjnych, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Niniejsza informacja stanowi wykonanie obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”.

  1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, Pani/Pana danych osobowych jest Minister Spraw Zagranicznych z siedzibą w Polsce, w Warszawie, Al. J. Ch. Szucha 23, natomiast wykonującym obowiązki administratora jest Ambasador RP w Belgradzie.
  2. W MSZ i placówkach zagranicznych powołano Inspektora Ochrony Danych (IOD).

Dane kontaktowe IOD:
adres siedziby: Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa
adres  e-mail: iod@msz.gov.pl

  1. Dane osobowe w postaci wizerunku pracownika utrwalonego na zdjęciu przetwarzane
    będą (za zgodą osoby, której dane dotyczą) w celu związanym
    ze skutecznym przeprowadzeniem procedury rekrutacji na placówce zagranicznej.  
  2. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia przez Panią/Pana zgody lub do czasu zakończenia stosunku pracy.
  3. Dostęp do danych posiadają wyłącznie osoby upoważnione przez Administratora.
  4. Dane podlegają ochronie na podstawie przepisów RODO i mogą być udostępniane wyłącznie osobom i podmiotom trzecim, które są uprawnione do dostępu do danych na podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców, którym mogą być ujawnione dane są podmioty, z którymi MSZ zawarło umowę na świadczenie usług IT, w tym serwisowych/gwarancyjnych dla użytkowanych w urzędzie systemów informatycznych.
  5. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  6. Osobie, której dane dotyczą, przysługują prawa do kontroli przetwarzania danych określone
    w art. 15-19 RODO, w  szczególności prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, prawo do usunięcia danych oraz ograniczenia przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę poprzez usunięcie swojego zdjęcia z profilu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  7. Podanie danych jest dobrowolne.
  8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, który będzie miał wpływ na podejmowanie decyzji mogących wywołać skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpłynąć, w tym dane nie będą poddawane profilowaniu.
  9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na adres:
    Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
{"register":{"columns":[]}}