W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oferta pracy - pracownik ds. obsługi sprzątającej/ds. obsługi recepcji

29.09.2025

Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Bratysławie poszukuje pracownika na stanowisko ds. obsługi sprzątającej/ds. obsługi recepcji.

Wymagania:

  • znajomość języka słowackiego lub języka polskiego w stopniu komunikatywnym,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, terminowość, dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i stresu,
  • niekaralność,
  • zgoda na poddanie się procedurze weryfikacyjnej z pkt. widzenia bezpieczeństwa,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane.

Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy:

  1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych,
  2. Sprzątanie pomieszczeń reprezentacyjnych,
  3. Okresowe pranie i prasowanie zasłon, obrusów, serwetek itp.,
  4. Udział i pomoc w organizacji przyjęć oficjalnych oraz małej recepcji.

Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin (w godz. od 08:00 do 16:00), z podjęciem obowiązków od 1.12.2025 r. Zatrudnienie na warunkach prawa słowackiego.

Proponowane wynagrodzenie w zakresie: 1200 – 1400 EUR brutto.

Zgłoszenia – CV oraz list motywacyjny – prosimy przesyłać na adres e-mail:  

bratyslawa.amb.sekretariat@msz.gov.pl do dnia 10.10.2025 r.
 

Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz U. Nr 133, poz. 883)”.
 
Ambasada RP w Bratysławie zastrzega sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz prawo wycofania ogłoszenia przed terminem składania zgłoszeń.

{"register":{"columns":[]}}