Oferta pracy - pracownik ds. obsługi sprzątającej/ds. obsługi recepcji
29.09.2025
Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Bratysławie poszukuje pracownika na stanowisko ds. obsługi sprzątającej/ds. obsługi recepcji.
Wymagania:
- znajomość języka słowackiego lub języka polskiego w stopniu komunikatywnym,
- wysoka kultura osobista,
- bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, terminowość, dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu i stresu,
- niekaralność,
- zgoda na poddanie się procedurze weryfikacyjnej z pkt. widzenia bezpieczeństwa,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane.
Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy:
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych,
- Sprzątanie pomieszczeń reprezentacyjnych,
- Okresowe pranie i prasowanie zasłon, obrusów, serwetek itp.,
- Udział i pomoc w organizacji przyjęć oficjalnych oraz małej recepcji.
Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin (w godz. od 08:00 do 16:00), z podjęciem obowiązków od 1.12.2025 r. Zatrudnienie na warunkach prawa słowackiego.
Proponowane wynagrodzenie w zakresie: 1200 – 1400 EUR brutto.
Zgłoszenia – CV oraz list motywacyjny – prosimy przesyłać na adres e-mail:
bratyslawa.amb.sekretariat@msz.gov.pl do dnia 10.10.2025 r.
Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz U. Nr 133, poz. 883)”.
Ambasada RP w Bratysławie zastrzega sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz prawo wycofania ogłoszenia przed terminem składania zgłoszeń.