Skargi i wnioski
Skargi i wnioski można składać od poniedziałku do czwartku w okienku Nr 1 w poczekalni Referatu Konsularnego od godziny 9:30 do 13:00. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Ważne! Skargi i wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Na podstawie upoważnienia kierownika placówki Stanisław Kargul, radca-minister przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w środy w godzinach od 11:30 do 12:30.
Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres skarżącego (wnioskodawcy). W przypadku, gdy skargi i wnioski nie zawierają ww. danych, pozostawia się je bez rozpoznania.
Jakie informacje musi zawierać skarga i wniosek
- skarga i wniosek powinny zawierać: imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji;
- jeśli skarga i wniosek jest składana w interesie innej osoby - musi to nastąpić za jej zgodą; taką zgodę, wyrażoną w formie pisemnej, należy dołączyć do składanego pisma;
- w skardze i wniosku, w miarę możliwości, należy przedstawić jak najwięcej szczegółów opisujących zdarzenie, którego dotyczy dana sprawa. Jeżeli przedmiot sprawy nie będzie dotyczyć właściwości Ambasady RP w Bratysławie, sprawa zostanie przesłana do organu właściwego.