Łódź, dnia 11.04.2025 r.
Nazwa i adres Zamawiającego:
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
NIP: 725-10-28-465; REGON: 004 308 002
Osoba do kontaktów: Dawid Walczak
Tel.: 42 664 14 32
E-mail: dawid.walczak@lodz.uw.gov.pl
Zapytanie ofertowe
- Zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty na:
|
Usługę przeprowadzenia szkolenia zasadniczego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla osób pełniących funkcję wójtów, burmistrzów i prezydentów miast (zgodnie z Programem stanowiącym załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia – Dz. U. z 2025 r. poz. 162).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania.
|
- Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia (jeśli dotyczy) :
- Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że
- został pozytywnie zweryfikowany przez Akademię Pożarniczą,
- przeprowadził w ostatnich czterech latach co najmniej 4 szkolenia z zakresu ochrony ludności,
- do wykonania zamówienia skieruje wykładowców / prelegentów, którzy spełniają warunki o których mowa w § 11 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia – Dz. U. z 2025 r. poz. 162).
- Wykluczenie Wykonawcy:
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.), z postępowania wyklucza się:
-
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
|
- Termin składania ofert: do 23.04.2025 r. do godz. 11:00 (liczy się data i godzina wpływu).
- Sposób składania ofert:
- Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego i przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego dawid.walczak@lodz.uw.gov.pl
- Za prawidło podpisaną ofertę uznaję się ofertę w postaci zeskanowanego formularza ofertowego wraz z zeskanowanym podpisem, ofertę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (podpis wymagający posłużenia się e-dowodem, czyli dowodem posiadającym warstwę elektroniczną.
|
- Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty:
|
Lp.
|
Kryterium
|
Znaczenie procentowe kryterium
|
Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium
|
|
1
|
Cena
|
100%
|
100
|
|
2
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
- Jeżeli złożono dwie lub więcej ofert, które uzyskały taką samą ocenę, wybiera się ofertę z niższą ceną lub kosztem, a w przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie lub koszcie należy wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż w uprzednio złożonych ofertach. W przypadku zaoferowaniu ceny wyższej oferta podlega odrzuceniu.
- Jeżeli wybrany wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, jako najkorzystniejsza może zostać wybrana oferta, która uzyskała najwyższą ocenę spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
|
- Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (jeśli dotyczy):
- Zaświadczenie o pozytywnej weryfikacji podmiotu przez Akademię Pożarniczą;
- Wykaz przeprowadzonych w ostatnich czterech latach co najmniej 4 szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej;
- Przekazanie listy wykładowców, prelegentów wraz z potwierdzeniem/udokumentowaniem spełnienia przez nich warunków, o których mowa w § 11 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia – Dz. U. z 2025 r. poz. 162);
- Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) – Załącznik nr 4 do Zapytania
|
- Przesłanki odrzucenia oferty i unieważnienia postępowania:
- Odrzuceniu podlegają oferty, które:
- nie wpłynęły w wyznaczonym terminie,
- nie spełniają wymagań Zamawiającego zawartych w zapytaniu ofertowym,
- nie zostały prawidłowo podpisane,
- Postępowanie o zamówienie publiczne zostanie unieważnione, jeżeli:
- wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
- średnia arytmetyczna wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu jest równa lub przekracza 130 000 zł, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia.
|
- Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
|
Uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznego kształtu programu szkolenia oraz tematyki poruszanej w części praktycznej szkolenia (muszą one być dostosowane do specyfiki woj. łódzkiego i zagrożeń występujących na jego terenie).
|
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
|
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-
-
-
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; poczty elektronicznej: kancelaria@lodz.uw.gov.pl ; lub elektronicznej skrzynki podawczej skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytka.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym na zadanie pn: Usługa przeprowadzenia szkolenia zasadniczego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla osób pełniących funkcję wójtów, burmistrzów i prezydentów miast.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „PZP”. Ponadto odbiorcami mogą być podmioty, które przetwarzają Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto przez wymagany przepisami prawa okres archiwizacji zgodny z kategorią archiwalną, wynikającą z Jednolitego rzeczowego wykazu akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym .
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
- Załącznikami do niniejszego formularza ofertowego stanowiącego integralną część:
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy;
- Załącznik nr 3 - Projekt umowy;
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1.
Dyrektor Generalny
Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Aleksandra Sowińska-Banaszkiewicz
| Tytuł |
Wersja |
Dane zmiany / publikacji |
| Szkolenie z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast |
2.0 |
23.04.2025 15:39 Agnieszka Rosiak
|
| Szkolenie z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast |
1.0 |
11.04.2025 12:28 Agnieszka Rosiak
|
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP