Zarządzenie Wojewody Łódzkiego z dnia 28 sierpnia 2025 r. w sprawie powołania członków Komisji do oceny wniosków o dofinansowanie zadań jednorocznych oraz zadań wieloletnich w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2026 rok.
29.08.2025
Na podstawie art. 17 ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie (Dz. U. z 2025 r. poz. 428) i art. 22 ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg (Dz. U. z 2025 r. poz. 94), zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się członków Komisji do oceny wniosków o dofinansowanie zadań jednorocznych oraz zadań wieloletnich w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2025 rok, zwanej dalej: „Komisją”, w składzie:
1) Bartłomiej Konieczny – Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi – pełniący funkcję Przewodniczącego;
2) Andrzej Janik – Dyrektor Wydziału Rolnictwa i Transportu Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;
3) Anna Dąbrowska-Polczyńska – Specjalista w Wydziale Inspekcji i Kontroli Łódzkiego Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Łodzi;
4) Adam Pakulski – Starszy Specjalista w Zespole Kierownika Projektu nr 4 w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi;
5) Radosław Nowak – Asystent Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
§ 2. Działalność Komisji określa Regulamin działania Komisji do oceny wniosków na dofinansowanie zadań ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
WOJEWODA ŁÓDZKI
Dorota Ryl
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Wojewody Łódzkiego z dnia 28 sierpnia 2025 r.
Regulamin działania Komisji do oceny wniosków o dofinansowanie zadań ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Na podstawie art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg (Dz. U. z 2025 r. poz. 94) oraz Zarządzenia Wojewody Łódzkiego w sprawie powołania członków Komisji do oceny wniosków o dofinansowanie zadań jednorocznych oraz zadań wieloletnich w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2026 rok, ustala się Regulamin działania Komisji, zwany dalej „Regulaminem”.
§ 1
Postanowienia ogólne
- Regulamin działania Komisji do oceny wniosków o dofinansowanie zadań ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg określa szczegółowy sposób i tryb pracy Komisji powołanej do oceny wniosków o dofinansowanie zadań jednorocznych oraz zadań wieloletnich w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2026 rok, zwanej dalej „Komisją”.
- Podstawą działania Komisji są:
- Ustawa z dnia 23 października 2018 r. o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg zwana dalej „ustawą o Funduszu”,
- Regulamin działania Komisji do oceny wniosków o dofinansowanie zadań ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, zwany dalej „Regulaminem”,
- Ogłoszenie o naborze.
§ 2
Zadania Komisji
- Komisja realizuje swoje zadania zgodnie z terminami wynikającymi z ustawy o Funduszu.
- Komisja dokonuje oceny formalnej i merytorycznej złożonych wniosków o dofinansowanie, zwanych dalej wnioskami.
- Przed rozpoczęciem oceny wniosków, po zapoznaniu się z rejestrem wszystkich złożonych wniosków, członek Komisji składa Wojewodzie Łódzkiemu zwanego dalej „Wojewodą” oświadczenie o istnieniu/braku istnienia okoliczności uzasadniających wyłączenie członka Komisji z udziału w ocenie wniosku/wniosków, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu oraz deklarację poufności, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Członek Komisji, w przypadku powzięcia wiadomości o istnieniu okoliczności, o których mowa we wzorze Oświadczenia (Załącznik nr 1 do Regulaminu) niezwłocznie składa Wojewodzie oświadczenie na piśmie o istnieniu ww. okoliczności oraz wyłączenia się z udziału w ocenie wskazanego wniosku/wniosków.
- Przewodniczący Komisji wystąpi do Wojewody z wnioskiem o zmianę Zarządzenia w sprawie powołania członków Komisji w przypadku, o którym mowa w ust. 3 i ust. 4 oraz w każdym innym uniemożliwiającym pracę Komisji w pełnym składzie.
§ 3
Obowiązki członków Komisji
- Do obowiązków członków Komisji należy:
- udział w posiedzeniach zwoływanych przez Przewodniczącego,
- zapoznawanie się z wnioskami w celu dokonania ich oceny,
- dokonywanie oceny formalnej i merytorycznej wniosków,
- ustalanie listy zadań powiatowych oraz zadań gminnych rekomendowanych do dofinansowania ze środków Funduszu zgodnie z art. 24 ust. 5 ustawy o Funduszu,
- ustalanie wysokości dofinansowania dla poszczególnych zadań powiatowych oraz gminnych zgodnie z art. 14 i art. 15 ustawy o Funduszu,
- pisemne informowanie wnioskodawców o umieszczeniu zadania na liście, o której mowa w art. 26 ust. 3 pkt 1 ustawy o Funduszu,
- wzywanie wnioskodawców i występowanie do wnioskodawców w przypadkach, o których mowa w § 6 ust. 5 i § 7 ust. 3 Regulaminu.
- Do obowiązków Przewodniczącego Komisji, poza obowiązkami wskazanymi w § 3 ust. 1, należy:
- kierowanie pracą Komisji pod względem organizacyjnym,
- wyznaczanie terminów posiedzeń,
- podpisywanie w imieniu Komisji wezwań, o których mowa w § 6 ust. 5 Regulaminu,
- podpisywanie w imieniu Komisji wystąpień, o których mowa w § 7 ust. 3 Regulaminu,
- przedstawianie Wojewodzie listy zadań, o której mowa w ust. 1 lit. d Regulaminu,
- podpisywanie w imieniu Komisji informacji, o której mowa w ust. 1 lit. f Regulaminu.
§ 4
Obsługa administracyjna działania Komisji
- Obsługę Komisji zapewnia Wydział Inwestycji i Rozwoju Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, zwany dalej „Wydziałem”.
- Obsługa administracyjna Komisji obejmuje:
- wykonywanie czynności technicznych zleconych przez Przewodniczącego,
- zawiadamianie członków Komisji o wyznaczonych przez Przewodniczącego terminach posiedzeń,
- rejestrację złożonych wniosków w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
- prowadzenie rejestru składanych wniosków.
§ 5
Miejsce dokonywania oceny
- Komisja działa kolegialnie, w pełnym pięcioosobowym składzie, na posiedzeniach pod przewodnictwem Przewodniczącego.
- Z posiedzenia Komisji sporządzany jest protokół. Protokół z posiedzenia Komisji sporządza członek Komisji wyznaczony przez Przewodniczącego.
- Protokół określa w szczególności:
- datę posiedzenia,
- wskazanie wniosków, które były przedmiotem oceny na danym posiedzeniu,
- wyniki głosowań Komisji, o których mowa w § 6 ust. 2 oraz § 8 ust. 3 Regulaminu,
- wzywanie wnioskodawców i występowanie do wnioskodawców w przypadkach, o których mowa w § 3 ust. 1 lit. g Regulaminu.
- Protokół podpisują wszyscy członkowie Komisji.
- Posiedzenia Komisji odbywają się w siedzibie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104.
§ 6
Ocena formalna wniosków
- Ocena formalna wniosków polega na badaniu spełnienia wymogów formalnych, a jej wynik dokumentowany jest na Karcie oceny formalnej, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Regulaminu.
- W przypadku braku jednomyślności w ramach poszczególnych wymogów formalnych Przewodniczący Komisji przeprowadza głosowanie w sprawie spełnienia przez wniosek danego wymogu formalnego. Członkowie głosują „za” albo „przeciw”. Głosowanie odbywa się zwykłą większością głosów w obecności wszystkich członków Komisji.
- Komisja sporządza jedną Kartę oceny formalnej wniosku.
- Po przeprowadzonej ocenie formalnej Karta, o której mowa w ust. 1 i ust. 3 Regulaminu, podlega akceptacji przez wszystkich członków Komisji w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
- W przypadku gdy wniosek o dofinansowanie:
- nie spełnia wymogów formalnych,
- zawiera oczywiste omyłki
- Komisja wzywa wnioskodawcę do jego uzupełnienia lub poprawienia w nim oczywistych omyłek, w terminie 10 dni, pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpatrzenia.
6. Wnioskodawca, uzupełniając lub poprawiając wniosek o dofinansowanie, zgodnie z ust. 5, nie może załączyć dokumentów datowanych na dzień po złożeniu wniosku, o czym Komisja poucza wnioskodawcę, kierując do niego wezwanie.
7. Komisja pozostawia bez rozpatrzenia wnioski niespełniające wymogów formalnych.
§ 7
Ocena merytoryczna wniosków
- Wnioski spełniające wymogi formalne podlegają ocenie merytorycznej.
- Ocena merytoryczna dokonywana jest w oparciu o akty prawne i dokumenty wymienione w § 1 ust. 2 Regulaminu, w tym Szczegółowe zasady oceny merytorycznej wniosku w ramach RFRD, stanowiące Załącznik nr 4 do Regulaminu.
- Komisja, w celu usunięcia wątpliwości dotyczących treści wniosku o dofinansowanie, może wystąpić do wnioskodawcy o udzielenie informacji lub wyjaśnień w wyznaczonym terminie.
- Wnioskodawca, udzielając informacji lub wyjaśnień zgodnie z ust. 3, nie może załączyć dokumentów datowanych na dzień po złożeniu wniosku, o czym Komisja poucza wnioskodawcę kierując do niego wystąpienie.
- Ocena merytoryczna wniosków dokonywana jest na Karcie oceny merytorycznej, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do Regulaminu.
- Członkowie Komisji po zapoznaniu się z treścią wniosku dokonują jego oceny, wypełniając indywidualnie Kartę oceny merytorycznej, o której mowa w ust. 5 Regulaminu.
- Kartę oceny merytorycznej wniosku, o której mowa w ust. 5 Regulaminu, członek Komisji akceptuje w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
- Na podstawie oceny merytorycznej Komisja ustala listę zadań powiatowych oraz zadań gminnych rekomendowanych do dofinansowania ze środków Funduszu zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o Funduszu.
- Lista, o której mowa w ust. 8, jest sporządzana w podziale na zadania powiatowe i zadania gminne oraz obejmuje:
- zadania powiatowe i zadania gminne rekomendowane do dofinansowania do wysokości środków przeznaczonych na dofinansowanie w danym województwie, o której mowa w art. 21 ust. 7 pkt 1 ustawy o Funduszu, zwaną dalej „listą podstawową”,
- zadania powiatowe i zadania gminne rekomendowane do dofinansowania, które nie zmieściły się w wysokości środków przeznaczonych na dofinansowanie w danym województwie, o której mowa w art. 21 ust. 7 pkt 1 „ustawy o Funduszu”, do kwoty stanowiącej równowartość 75% kwoty tych środków, zwaną dalej „listą rezerwową”.
§ 8
Wyniki oceny
- Komisja na podstawie oceny merytorycznej sporządza wykaz zadań powiatowych oraz zadań gminnych uszeregowanych od najwyżej do najniżej punktowanych.
- Ocena wniosku stanowi sumę punktacji wszystkich członków Komisji w poszczególnych kryteriach.
- W przypadku uzyskania tej samej wartości punktowej przez dwa lub więcej wnioski, Przewodniczący Komisji przeprowadza głosowanie w celu uszeregowania od najbardziej do najmniej priorytetowego zadania z poszczególnych wniosków. Członkowie głosują „za” albo „przeciw”. Głosowanie odbywa się zwykłą większością głosów w obecności wszystkich członków Komisji.
- Komisja, za pośrednictwem Przewodniczącego, przedstawia Wojewodzie listę zadań powiatowych oraz zadań gminnych rekomendowanych do dofinansowania ze środków Funduszu.
- Wojewoda w terminie 4 miesięcy od dnia ogłoszenia naboru przedstawia ministrowi właściwemu do spraw transportu listę rekomendowaną do dofinansowania.
§ 9
Sprawy sporne powstałe w toku funkcjonowania Komisji rozstrzyga Wojewoda.
§ 10
Regulamin Komisji obowiązuje od dnia podpisania.
USTALAM
Dorota Ryl
Wojewoda Łódzki
Załączniki (wzory):
- Oświadczenie o istnieniu/braku istnienia okoliczności uzasadniających wyłączenie członka Komisji z udziału w ocenie wniosków,
- Deklaracja poufności,
- Karta oceny formalnej,
- Szczegółowe zasady oceny merytorycznej wniosku w ramach RFRD,
- Karta oceny merytorycznej.
Oświadczenie o istnieniu/braku istnienia okoliczności uzasadniających wyłączenie członka Komisji z udziału w ocenie wniosków
Imię i nazwisko:
…………………………………………………………………………………………………
Oświadczam, że:
- Jestem/Nie jestem* Wnioskodawcą lub nie pozostaje z Wnioskodawcą lub Wnioskodawcami w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że wynik oceny może mieć wpływ na moje prawa i obowiązki;
- Pozostaję/Nie pozostaję* w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa do drugiego stopnia z Wnioskodawcą lub Wnioskodawcami lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Wnioskodawcy lub Wnioskodawców;
- Jestem/Nie jestem* związany z Wnioskodawcą lub Wnioskodawcami z tytułu przysposobienia, kurateli lub opieki;
- Jestem/Nie jestem* przedstawicielem Wnioskodawcy lub Wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie lub nie pozostaje w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa do drugiego stopnia z przedstawicielem Wnioskodawcy lub nie jestem związany z przedstawicielem Wnioskodawcy lub Wnioskodawców z tytułu przysposobienia, kurateli lub opieki;
- Pozostaję/Nie pozostaje* z Wnioskodawcą lub Wnioskodawcami w stosunku podrzędności służbowej;
- W okresie roku poprzedzającym datę rozpoczęcia oceny pozostawałem/nie pozostawałam/em* w stosunku pracy lub zlecenia z Wnioskodawcą lub Wnioskodawcami lub byłam/em członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych Wnioskodawcy lub Wnioskodawców;
- Nie zachodzą żadne okoliczności mogące budzić uzasadnione wątpliwości, co do mojej bezstronności względem podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie w tym:
- brałem/nie brałem osobistego udziału w przygotowaniu wniosku będącego przedmiotem oceny,
- z osobą przygotowującą wniosek będący przedmiotem oceny:
- łączy/nie łączy* lub nie łączył mnie związek małżeński, stosunek pokrewieństwa i powinowactwa do drugiego stopnia,
- jestem/nie jestem* lub byłem/nie byłem* związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli.
W przypadku powzięcia wiadomości o istnieniu okoliczności uzasadniających wyłączenie członka Komisji z udziału w ocenie wniosku/wniosków zobowiązuję się do niezwłocznego złożenia Wojewodzie oświadczenia na piśmie o istnieniu ww. okoliczności oraz wyłączenia się z udziału w ocenie wskazanego wniosku/wniosków.
- Niepotrzebne skreślić
........................................................ dnia ............................... r.
(miejscowość)
............................................................
(podpis)
Deklaracja poufności
Imię i nazwisko:
………………………………………………………………………………………………….
Niniejszym oświadczam, że zapoznałem/-am się z Regulaminem działania Komisji do oceny wniosków na dofinansowanie zadań ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg stanowiącym załącznik do Zarządzenia Wojewody Łódzkiego z dnia ……… sierpnia 2025 r. w sprawie powołania Komisji do oceny wniosków na dofinansowanie zadań jednorocznych oraz zadań wieloletnich w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2026 rok” oraz zobowiązuję się do:
- wypełniania moich obowiązków w sposób uczciwy i sprawiedliwy, zgodnie z posiadaną wiedzą;
- bezterminowego zachowania w tajemnicy wszystkich informacji i dokumentów ujawnionych i wytworzonych w trakcie oceny w ramach pracy Komisji, w szczególności informacji i dokumentów, które stanowią tajemnice wynikające z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- niezatrzymywania kopii jakichkolwiek pisemnych lub elektronicznych informacji udostępnionych mi na potrzebę oceny w ramach pracy Komisji.
........................................................ dnia .............................. r.
(miejscowość)
............................................................
(podpis)
Załącznik nr 3
KARTA OCENY FORMALNEJ WNIOSKU
Nr ewidencyjny wniosku:
Data wpływu wniosku:
Wnioskodawca:
Nazwa zadania:
Rodzaj robót budowalnych (budowa (rozbudowa)/przebudowa/remont):
Kategoria drogi (powiatowa/gminna):
Rodzaj zadania (jednoroczne/wieloletnie):
|
Lp. |
Wymogi formalne |
Pierwsza ocena |
Druga ocena |
|||
|
Tak |
Nie |
Nie dotyczy |
Uwagi |
|
||
|
|
Czy wniosek/wnioski są zgodne z wymogami określonymi w pkt III Ogłoszenia o naborze. |
|
|
|
|
|
|
|
Czy Wniosek spełnia wymogi określone w pkt XIX ppkt 6. Ogłoszenia o naborze |
|
|
|
|
|
|
|
Czy wniosek został podpisany elektronicznie przez osoby uprawnione? (gminy: wójt, burmistrz, prezydent oraz kontrasygnata skarbnika; powiaty: dwóch członków zarządu oraz kontrasygnata skarbnika)? |
|
|
|
|
|
|
|
Czy wniosek został złożony w wersji elektronicznej? |
|
|
|
|
|
|
|
Czy wniosek został złożony w formie edytowalnej? |
|
|
|
|
|
|
|
Czy wniosek i załączniki zostały złożone we właściwym formacie elektronicznym plików? |
|
|
|
|
|
|
|
Czy wniosek został złożony według właściwego wzoru stanowiącego załącznik do Ogłoszenia o naborze? |
|
|
|
|
|
|
|
Czy wniosek został złożony w terminie? |
|
|
|
|
|
|
|
Czy wniosek został złożony przez właściwego zarządcę drogi/dróg stanowiącej/ych przedmiot wniosku, zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy o drogach publicznych? |
|
|
|
|
|
|
10. |
Czy tytuł zadania jest adekwatny do rodzaju robót budowlanych wskazanych we wniosku? |
|
|
|
|
|
|
11. |
Czy wniosek dotyczy:
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Czy wniosek dotyczy jednego rodzaju robót tj. budowa (rozbudowa) lub przebudowa lub remont? |
|
|
|
|
|
|
13. |
Czy wniosek obejmuje maksymalnie 2 odcinki dróg/drogi oraz czy są one zgodne z wymogami określonymi w Ogłoszeniu o naborze? |
|
|
|
|
|
|
14. |
Czy planowane zadanie objęte wnioskiem jest zgodne z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych, z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do planowanego zadania. |
|
|
|
|
|
|
15. |
Czy wniosek zawiera wymagane dane, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do Ogłoszenia o naborze? |
|
|
|
|
|
|
16. |
Czy załączony został harmonogram rzeczowo – finansowy i czy harmonogram rzeczowo – finansowy został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e? |
|
|
|
|
|
|
17 |
Czy harmonogram rzeczowo – finansowy został złożony w formie edytowalnej? |
|
|
|
|
|
|
18 |
Czy harmonogram rzeczowo – finansowy zawiera wymagane dane zgodnie z wzorem stanowiący załącznik do Ogłoszenia o naborze, w tym czy kwota brutto jest zaokrąglona do pełnych złotych? Czy kwota brutto w harmonogramie zgadza się z kwotą brutto podaną we wniosku o dofinansowanie? Czy harmonogram uwzględnia tylko koszty kwalifikowalne zadania? |
|
|
|
|
|
|
19 |
Czy załączono czytelną mapę poglądową umożliwiającą zlokalizowanie przedmiotu inwestycji w terenie, w szczególności względem innych dróg w okolicy wraz z zaznaczonymi elementami mającymi wpływ na ocenę merytoryczną wniosku, sporządzoną w skali oraz w sposób umożliwiający ich identyfikację i właściwą ocenę inwestycji? Jeżeli mapa jest nieczytelna lub/i nie zawiera żadnych elementów mających wpływ na ocenę merytoryczną wniosku – zaznaczmy NIE |
|
|
|
|
|
|
20 |
Czy załączono oświadczenie o realizacji inwestycji zgodnie warunkami technicznymi zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do Ogłoszenia o naborze? Czy oświadczenie zostało podpisane elektronicznie przez osobę/y uprawnioną/e? |
|
|
|
|
|
|
21. |
Czy załączono oświadczenie o przekazaniu danych o sieci dróg publicznych? Czy oświadczenie zostało podpisane elektronicznie przez osobę/y uprawnioną/e? |
|
|
|
|
|
|
22. |
Czy załączono oświadczenie o zarządzaniu odcinkami dróg będących przedmiotem wniosku? Czy oświadczenie zostało podpisane elektronicznie przez osobę/y uprawnioną/e? |
|
|
|
|
|
|
23. |
Czy załączono pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów: wniosku/harmonogramu i oświadczeń? Jeśli dotyczy Pełnomocnictwo, musi być udzielone w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych ze złożeniem wniosku o dofinansowanie (aplikowania o środki). |
|
|
|
|
|
|
24. |
Czy załączono kopię dokumentu stanowiącego zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych? Jeśli dotyczy |
|
|
|
|
|
|
25 |
Czy dołączono podpisane porozumienie w sprawie powierzenia zadania publicznego w zakresie zarządzania odcinkiem drogi Jeśli dotyczy. |
|
|
|
|
|
|
Wynik weryfikacji formalnej |
Pierwsza ocena wniosku |
Druga ocena wniosku |
|
POZYTYWNA |
|
|
|
NEGATYWNA |
|
|
Proszę zaznaczyć „X” w odpowiedniej rubryce
POZYTYWNY – jeżeli zaznaczono tylko odpowiedzi „Tak” lub „Nie dotyczy”
NEGATYWNY – jeśli odpowiedź na którekolwiek pytanie brzmi „Nie”
Data akceptacji karty w EZD:
Załącznik nr 4
|
Szczegółowe zasady oceny merytorycznej wniosku w ramach RFRD |
||
|
Kryteria oceny |
Wyszczególnienie |
Punktacja |
|
Poprawa stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego niechronionych uczestników ruchu |
|
0-25 |
|
Zapewnienie spójności sieci dróg publicznych |
|
0-20 |
|
Podnoszenie standardów technicznych dróg powiatowych i dróg gminnych, w szczególności dostosowanie ich do ruchu pojazdów o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi napędowej do 11,5 t, oraz zachowanie jednorodności sieci dróg powiatowych i dróg gminnych pod względem spełniania tych standardów |
|
0-10 |
|
Zwiększenie dostępności transportowej jednostek administracyjnych |
|
0-15 |
|
Poprawa dostępności terenów inwestycyjnych |
|
0-10 |
|
Zwiększenie liczby obwodnic w ciągu dróg powiatowych i dróg gminnych |
|
0-10 |
|
Poprawa dostępności terenów objętych przedsięwzięciami lub inwestycjami powiązanymi z przedsięwzięciem infrastrukturalnym, o których mowa w art. 5c ust. 1 ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 788 i 1463) |
|
0-10 |
Załącznik nr 5
KARTA OCENY MERYTORYCZNEJ
Nr ewidencyjny wniosku: ……………
Wnioskodawca: …................................................................................................................
Nazwa zadania: .....................................................................................................................
|
L.p. |
Kryterium |
Punkty |
|
|
Maksymalna liczba punktów |
Przyznana liczba punktów |
||
|
1. |
Poprawa stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego niechronionych uczestników ruchu |
|
|
|
2. |
Zapewnienie spójności sieci dróg publicznych |
|
|
|
3. |
Podnoszenie standardów technicznych dróg powiatowych i dróg gminnych, w szczególności dostosowanie ich do ruchu pojazdów o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi napędowej do 11,5 t, oraz zachowanie jednorodności sieci dróg powiatowych i dróg gminnych pod względem spełniania tych standardów |
|
|
|
4. |
Zwiększenie dostępności transportowej jednostek administracyjnych |
|
|
|
5. |
Poprawa dostępności terenów inwestycyjnych |
|
|
|
6. |
Zwiększenie liczby obwodnic w ciągu dróg powiatowych i dróg gminnych |
|
|
|
7. |
Poprawa dostępności terenów objętych przedsięwzięciami lub inwestycjami powiązanymi z przedsięwzięciem infrastrukturalnym, o których mowa w art. 5c ust. 1 ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 788 i 1463) |
|
|
|
Razem: |
|
|
|
data sporządzenia: ………………………………
Materiały
Zarządzenie Wojewody Łódzkiego w sprawie powołania Komisji do oceny wniosków w ramach RFRD na 2026Zarządzenie_Wojewody_Łódzkiego_w_sprawie_powołania_Komisji_do_oceny_wniosków_w_ramach_RFRD_na_2026.pdf 0.08MB Załącznik nr 1. Regulamin działania Wojewódzkiej Komisji do oceny wniosków na dofinansowanie zadań ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Załącznik_nr_1_Regulamin_działania_Wojewódzkiej_Komisji_do_oceny_wniosków_na_dofinansowanie_zadań_ze_środków_Rządowego_Funduszu_Rozwoju_Dróg.pdf 0.29MB
- Pierwsza publikacja:
- 29.08.2025 10:08 Wanda Rutecka-Wybraniec
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Chabior Piotr
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zarządzenie Wojewody Łódzkiego z dnia 28 sierpnia 2025 r. w sprawie powołania członków Komisji do oceny wniosków o dofinansowanie zadań jednorocznych oraz zadań wieloletnich w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2026 rok. | 1.0 | 29.08.2025 10:08 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP