W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

miniPortal

Infolinia miniPortalu22 458 77 99

Bezpłatny system za pomocą którego w prosty sposób zapewniona zostanie komunikacja pomiędzy zamawiającymi a wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W jednym miejscu jakim jest miniPortal w łatwy sposób znajdziecie Państwo niezbędne informacje i dane do złożenia ofert lub wniosków o dopuszczenie o udziału w postępowaniu, a także do komunikacji z zamawiającymi.

miniPortal zapewnia:

  • obsługę komunikacji elektronicznej, w tym składanie ofert i wniosków, zgodnie z nową ustawą PZP,
  • automatyczne szyfrowanie i deszyfrowanie ofert oraz wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
  • możliwość kontynuowania postępowań wszczętych przed 1 stycznia 2021 r. w oparciu o dotychczasowe przepisy.

Materiały

miniPortal
Instrukcja obsługi miniPortal
Instrukcja​_obsługi​_miniPortal.pdf 2.85MB
{"register":{"columns":[]}}